شهردار بندرعباس در بازدید از باغ پرندگان خبر داد:

تجهیز و راه‌اندازی مجدد باغ پرندگان جهت استفاده شهروندان



شهردار بندرعباس به همراه سرپرست مدیریت منطقه یک شهرداری بندرعباس و سرپرست معاونت خدمات شهری ازباغ پرندگان بازدید کردند.
به گزارش صبح ساحل،‌ «مهدی نوبانی»، شهردار بندرعباس در این بازدید با اشاره به هزینه‌های نگهداری باغ پرندگان بر لزوم تجهیز و راه اندازی مجدد آن تأکید کرد و گفت: مهمترین مساله در این خصوص برنامه ریزی جهت نگهداشت و استفاده بهینه از ظرفیت گردشگری است و لازم است پیوست های زیست محیطی، اقتصادی و همچنین الزامات بهداشتی در این مجموعه قبل از راه‌اندازی مجدد به دقت تنظیم و روند تجهیز باغ پرندگان بر اساس این پیوست‌ها اجرایی شود. وی افزود: با توجه به اینکه این پروژه در گذشته هزینه های زیادی برای شهرداری داشته است باید با حساسیت بیشتر و همکاری و هماهنگی با ادارات کل محیط زیست دامپزشکی و بهداشت و درمان استان همه جوانب بررسی گردد، تا بیشترین بازدهی برای استفاده شهروندان را به همراه داشته باشد.
شهردار بندرعباس اضافه کرد: راه اندازی باغ پرندگان یکی از راهبردهای ایجاد اماکن تفریحی و فضاهای مفرح شهری است و امیدواریم مورد رضایت شهروندان واقع گردد.
 
«جواد چشم‌براه»، سرپرست مدیریت منطقه یک شهرداری بندرعباس نیز در حاشیه این بازدید از آمادگی کامل شهرداری منطقه یک برای راه اندازی مجدد پروژه باغ پرندگان خبر داد و اظهار داشت: این مجموعه پتانسیل مناسبی جهت گردشگری و پیشبرد اهداف شهری دارد و ما نیز ضمن بازنگری مجدد سعی خواهیم کرد از همه ظرفیت ها برای توسعه این مجموعه تفریحی و بهره گیری شهروندان استفاده کنیم. چشم‌براه ادامه داد: باغ پرندگان در بخشی از محوطه داخلی پارک جهاد در حال آماده سازی است و شهروندان می توانند تا زمانی که پروژه به بهره‌برداری می‌رسد از سایر قسمتها و محیط پارک جهاد استفاده کنند.
گفتنی است، «دهقانی»، سرپرست معاونت خدمات شهری و «چشم براه»، سرپرست مدیریت منطقه یک شهرداری بندرعباس، نوبانی را در این بازدید همراهی کردند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها