ترم بهمن دانشگاه پیام نور مجازی شد



مدیر کل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: دانشجویان کارشناسی و ارشد مجازی و دکتری حضوری در ترم بهمن آموزش خواهند دید.

به گزارش صبح ساحل، «محسن حیدری»، مدیر کل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: آموزش‌ها برای دانشجویان مقطع کارشناسی و ارشد دانشگاه پیام نور در ترم بهمن به صورت مجازی و امتحانات به شیوه حضوری خواهد بود. نحوه برگزاری کلاس‌ها و امتحانات پایان ترم دانشجویان دکتری در ترم بهمن حضوری است.

امروز جلسه ای درباره نحوه برگزاری کلاس‌ها در ترم آتی با حضور وزیر علوم و روسای‌ دانشگاه‌های کشور در وزارت علوم برگزار می‌شود تا در آن برای حضوری شدن کلاس های دانشجویان کشور به تفکیک مقاطع مختلف تحصیلی در هر استان تصمیم ‌گیری شود. 

نتیجه پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی سراسری برای بهمن ۱۴۰۰ برای تمام دانشگاه‌ها در تاریخ بیستم دی نیز در سایت سازمان سنجش اعلام شد.

مدیر کل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: ثبت نام دانشجویان نو ورود کارشناسی دانشگاه پیام نور، غیرحضوری است که از طریق سامانه آموزشی گلستان دانشگاه به نشانی reg.pnu.ac.ir انجام می‌شود.

 تمام پذیرفته شدگان باید تصویر صفحه اول و صفحه توضیحات شناسنامه و پشت و روی کارت ملی، عکس ۴×۳ با زمینه روشن، اصل مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی (دارندگان مدرک دیپلم ۳-۳-۶ نیاز به مدرک پیش دانشگاهی ندارند) و مدرک مشخص کننده نظام وظیفه خود را با فرم jpg یا jpeg و حجم هر تصویر حداکثر ۲۵۰ کیلوبایت آماده و در زمان ثبت نام بارگذاری کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها