با حضور مدیر کل امور مالیاتی در مرکز ارتباطات مردمی وزارت امور اقتصادی و دارایی؛ 

مشکلات مالیاتی مردم هرمزگان بررسی و دستورات لازم صادر شد



مدیرکل امور مالیاتی هرمزگان در مرکز ارتباطات مردمی وزارت امور اقتصادی و دارایی حضور یافت و به صورت مستقیم  مطالبات مردم استان را بررسی و پاسخ دادند. 
 
به گزارش صبح ساحل، شاکر رضا مریدی مدیرکل امور مالیاتی هرمزگان طی استقرار میز ارتباطات مردمی وزارت اقتصاد در استان با مردم شریف هرمزگان از نزدیک و به صورت مستقیم دیدار و مطالبات و مشکلات مالیاتی مردم را بررسی و دستورات لازم راجهت تسریع در روند پرونده مالیاتی آنان صادر نمودند.
همزمان با سفر رئیس جمهور به هرمزگان طی روزهای چهارشنبه 22 دی ماه لغایت پنج شنبه 23 دیماه "میز ارتباطات مردمی" جهت رسیدگی به درخواستهای مردم  در حوزه اقتصادی در محل اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان هرمزگان مستقر می باشد.
مردم شریف استان می توانند طی این ایام  به صورت حضوری و چهره به چهره جهت ارائه درخواستهای خود در زمینه اقتصادی به آدرس میدان انقلاب، اداره کل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان مراجعه نمایند.
گفتنی است که طی ایام فوق "ذبیح الله سلمانی" معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد نیز بعنوان نماینده ویژه وزیر اقتصاد در محل میز ارتباطات مردمی در اداره کل  امور اقتصادی و دارایی هرمزگان حضور دارند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها