لیگ‌ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور

دو نماینده هرمزگان با مساوی به کار خود پایان دادند



در هفته چهارم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور دو تیم فولاد هرمزگان و صنایع پشتیبان به مصاف حریفان خود رفتند.


به گزارش صبح ساحل، در هفته چهارم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور و در سالن فجر بندرعباس تیم فولاد  هرمزگان از تیم عقاب تبریز میزبانی کرد و تیم صنایع دیگر نماینده هرمزگان در این رقابت ها در اراک  به دیدار ایرالکو رفت و در پایان با نتیجه سه سه مساوی کرد و یک امتیاز بیرون از خانه به امتیازات خودش اضافه کرد.
در این بازی صنایع هرمزگان تا دو دقیقه پایانی با سه گل حسین رحیمی، علیرضا صابری و حامد زرجام از حریف خود جلو بود اما در پایان بازی سه سه به پایان رسید‌.
در  بندرعباس جای که قرمزپوشان فولاد هرمزگان به دیدار آبی پوشان عقاب تبریز  رفتند در دقیقه ۱۳ بازی مهدی اسدی با یک گل زیبا قفل دروازه مهمان خود را باز کرد و با همین گل به رختکن رفتند. در نیمه دوم تیم تبریزی بازی را بهتر شروع کرد و روی یک اشتباه مدافع تیم فولاد در دقیقه ۲۱ توسط رضا پور قلی گل مساوی بازی را به ثمر رساند. تیم تبریزی که از اشتباهات بازیکنان فولاد به خوبی بهره می بردند در دقیقه ۲۶ توسط حمید نامور به گل دوم رسید. در ادامه قرمزپوشان فولاد برای جبران گل خورده فشار حملات خود را بیشتر کردند تا این که در دقیقه ۳۸ امیر حسین ماکیانی فرد گل مساوی را برای تیمش زد.
این بازی در پایان دو دو مساوی به پایان رسید تا دو نماینده هرمزگان با نتیجه مساوی مقابل حریفان به کار خود پایان دهند.
برای تیم فولاد هرمزگان عارف شبانگرد، رضا رنجبر، سینا احمدیان پور، امیرحسین ماکیانی فرد، آرش دهقانی، متین قادری، مهدی اسدی، ایمان سازوار، غلامرضا رحیمی، طهمورث وطنی، سبحان شراعی و مهدی دهقانی با هدایت علی امیری بازی کردند. برای تیم عقاب تبریز هم رامین جعفری،حمید نامور، امین آقاپور، سجاد قربانی، وحید نوری زاده، مهدی فائضی ، اسماعیل جوانی، نوید قلی زاده، رضا پور قلی، رضا بهاری، یونس امامی و مهدی اروح زاده به میدان رفتند. در پایان بازی های هفته چهارم تیم فولاد با دو بازی و کسب دو امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی گروه یک ایستاد و تیم صنایع هرمزگان با پنج امتیاز در مکان چهارم گروه سوم قرار گرفت.
در رقابت‌های این فصل لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور تیم فولاد هرمزگان در گروه یک با تیم های بازارهای روز کوثر اصفهان، جندی شاپور دزفول، گهر زمین سیرجان، عقاب نیرو هوایی تبریز، شهدای چوار ۶۵ ایلام ،شهید ستاری قرچک ، اروم آلیاژ ارومیه و قند فریمان هم گروه است. تیم صنایع هرمزگان که امتیاز باشگاه آیندگان را گرفته است در گروه سوم با تیم های ایمان شیراز، نماسازان ساحل آبادان، شهرداری جیرفت، استعدادهای درخشان مشهد، ایرالکو ارا ک، بوتا پارس ایرانیان و رعد پدافند هوایی اصفهان هم گروه می باشد. در گروه دوم هم تیم های شاهین کرمانشاه، پاس تهران، نصر فردیس، اسپیناس زنجان، نفت امیدیه، شهرداری ساوه، سبحان فلز گرمسار، پوشا ک امیلی اردبیل و مس سرچشمه با هم رقابت خواهند کرد.

 

دو نماینده هرمزگان با مساوی به کار خود پایان دادند

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها