سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تاکید کرد: 

شکلات «کینگ» نخرید/ پروانه بهداشتی وارداتی این کرم کاکائو جعلی است



روز گذشته خبری مبنی بر بستری شدن چند نفر از کودکان بندرعباسی در بیمارستان ها  با علائم توهم و بی قراری در فضای مجازی انتشار یافت. گفته شده  این کودکان  بر اثر مصرف کرم کاکائو به نام «کینگ»  با عنوان چاق کننده و اشتهاآور ، حالشان بد شده بود.
این موضوع را از  دکتر فاطمه نوروزیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان جویا شدیم  و وی بیان داشت که  اواخر هفته قبل  یکی از کودکان با حالت بی قراری و توهم در بیمارستان کودکان مراجعه کرد.  وی ادامه داد: خانواده این کودک مدعی شدند که فرزندشان بر اثر خوردن این نوع شکلات بیمار شده است .
دکتر نوروزیان این را افزود که علائم این کودک   مربوط به خوردن این شکلات بوده یا خیر، منوط به جواب آزمایش سم شناسی است. وی ادامه داد: شکلات برای انجام یک آزمایشات مخصوص سم شناسی به آزمایشگاه معاونت غذا و دارو  ارسال شده است و  جواب آن حتما  اطلاع رسانی می شود .
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان این  را هم بیان داشت که بر اساس گفته  معاون غذا و دارو استان  ،پروانه  بهداشتی وارداتی  آن جعلی  و ورود آن غیر قانونی  بوده است. دکتر نوروزیان تاکید کرد: این نوع شکلات از سطح عرضه جمع آوری می شود  و مردم اگر  چنین مواد غذایی را در مغازه و یا فروشگاهی دیدند خریداری نکنند.
 
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها