آگهی مزایده( نوبت اول ) شعبه اول اجرای احکام حقوقی دادگستری بندرعباس



شعبه اول اجرای احکام حقوقی دادگستری بندرعباس به موجب پرونده اجرائی 0000597 ب درخصوص دعوی محمد دبیر علیه گروه مشاوران بازرگانی مسیر  کویر آریا و شرکت سونالی بانک لیمیتد و شرکت داتی ترید اینتر نشنال و شرکت کشتیرانی حافظ دریای آریا که محکوم به فروش نخ گردیده است که در این راستا به شرح ذیل به مزایده گذاشته می  شود.
خلاصه گزارش بازدید:
در مورخ 06/08/1400 از کالای مربوط به کانتینر حاوی بر واقع در اسکله شهید رجایی بندرعباس محوطه شرکات پایانه کانتینری بندرعباس آریا بازدید به عمل آمد . کانتینرهای شماره paru2073310 و miou2530066 سایز 20 فوت حاوی دوک های نخ جوت بازدید گردید.دوک های نخ درون بسته بندی مناسب با برچسب داتی جوت تجاره بنغلادش و quality1blbs/1ply قرار داشت. در حال حاضر بسته بندی ها سالم و به نظر کیفیت کالا مناسب می باشد. در این خصوص صورتجلسه ای نیز تنظیم گردید. براساس بارنامه شماره hdm1330wqcs4826 و پر فرم شماره bd8012021 دو کانتینر به وزن 26 تن نخ جوت با پایه سلولزی و منشا گیاهی از کشور بنگلادش خریداری و در تاریخ 30/05/2021 وارد گمرک بندر شهید رجایی بندرعباس می گردد. طبق مدارک موجود الیاف جوت از پایه سلولز و منشا گیاهی دارای دو درصد روغن مخصوص و 14 درصد رطوبت تهیه شده است . در بازدید انجام شده مشاهده گردید در حال حاضر بسته بندی ها سالم و به نظر کیفیت کالا مناسب می باشد ولی با گذشت زمان به مرور کیفیت کالای فوق کاهش می یابد . وجود رطوبت زیاد یا نشتی آب خشکی  هوا و دیگر عوامل می تواند باعث رشد قارچ ها یا کپک زدگی الیاف سلولزی فوق گردد . این امر می تواند باعث فساد زود هنگام و تسریع در کاهش کیفیت نخ موجود گردد. بازدید از کالای دال کانتینر نشان می دهد که دوک های نخ جوت درون بسته بندی قرار داشته و در حال حاضر بسته بندی ها سالم و به نظر کیفیت کالا مناسب می باشد. اما با توجه به توضیحات فوق با گذشت زمان به مرور کیفیت کالای فوق کاهش می یابد . همچنین با توجه به دما و رطوبت زیاد منطقه و احتمال ورود آب به داخل کانتینرها احتمال فساد زودهنگام نیز وجود دارد.
در حال حاضر دو کانتینر 20 فوت paru2073310 و miou2530066 حاوی نخ جوت در اسکله شهید رجایی بندرعباس محوطه شرکت پایانه کانتینری بندرعباس آریا وجود دارد. در حال حاضر بسته بندی ها سالم و به نظر کیفیت کالا مناسب می باشد . اما با توجه به توضیحات فوق با گذشت زمان به مرور کیفیت کالای فوق کاهش می یابد. جهت جلوگیری از کاهش کیفیت آن و همچنین جلوگیری از فساد زودهنگام آن به علت احتمال ورود نشتی آب یا رطوبت به داخل کانتینرها باید طی چند ماه آینده مورد مصرف قرار گیرد. همچنین در نظریه تکمیلی اعلام گردیده در بازدید از کالاهای داخل مشاهده گردید که دوک های نخ جوت درون بسته بندی مناسب قرار داشته و در حال حاضر بسته بندی های سالم و به نظر کیفیت کالا مناسب است و فساد آن به عموال چون شرایط نگهداری از چند ماه تا چند سال امکان پذیر است و نمی توان به صرات مدت خاصی راگزارش نمود اما با توجه به توضیحات ارائه شده با  گذشت زمان به مرور کیفیت کالای فوق کاهش می یابد و در حال حاضر به وزن گزارش شده (26000 کیلوگرم )قیمت کالا 000/000/440/11 ریال برآورد می گردد. مقدار دقیق باید هنگام جابجایی توزین و محاسبه گردد.
1-فروش نقدی است و حداکثر پرداخت بهاء یک ماه می باشد.
2-کلیه هزینه های مربوط به معامله و هزینه های انجام مزایده به عهده خریدار می باشد
3- پیشنهاد دهندگان باید قبل از انجام مزایده با هماهنگی  اجرای احکام مبلغ 10%مبلغ ارزیابی شده را بصورت سپرده نقدی بحساب شماره 2171295409008 نزد بانک ملی شعبه دادگستری تودیع و قبض سپرده را به این اجرا تحویل نمایند.
4- اجرای احکام در قبول یا رد  پیشنهادات مختار است.
5- مزایده در روز دوشنبه ساعت 13 مورخ 11/11/1400  در محل دفتر شعبه اول اجرای احکام مدنی دادگستری بندرعباس واقع در رسالت جنوبی کوچه فتح المبین مجتمع قضایی شهید بهشتی بصورت حضوری، به عمل می آید و برنده کسی  است که بالاترین قیمت را پیشنهاد نماید.
6-در صورتی که برنده تا یک ماه از جلسه مزایده و با انقضای مهلت از پرداخت بها ی مورد مزایده خودداری نماید مسئول کسر احتمالی قیمت وخساراتی که از تجدید مزایده حاصل شود خواهد بودکه بدوا از سپرده او استیفا ء می شود و سپرده تا تعیین کسر قیمت وخسارات وارده مسترد نخواهد شد .متقاضیان شرکت در مزایده برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به  دفتر شعبه  اول  اجرای احکام مدنی دادگستری  بندرعباس مراجعه نمایند.
منتظر تایید: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها