در همایش گردهمایی کارآفرینان حرفه‌ای جنوب کشور در بندرعباس مطرح شد؛

استانداری هرمزگان آماده خدمت به کارآفرینان و سرمایه گذاران است



سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: استانداری هرمزگان آماده برگزاری نشستی جهت رفع مسائل و مشکلات کارآفرینان بویژه در حوزه کمیته امداد و خدمت رسانی به آن ها است.
به گزارش صبح ساحل، «علی فیروزی»، سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری هرمزگان روز چهارشنبه در همایش گردهمایی کارآفرینان حرفه ای جنوب کشور در بندرعباس، گفت: عملکرد کمیته امداد استان در حوزه اشتغال و کارآفرینی مثال زدنی است. مدل کارآفرینی کمیته امداد در راستای زنجیره های ارزش هست که یک مدل تجربه شده موفق در دنیاست و خوشبختانه در این استان هم جواب داده است. فیروزی افزود: وظیفه مان این است که تمام مشکلات و موانع پیش پای کارآفرین را با ارائه راهکارهای اساسی و برنامه ریزی مدون برداریم.
سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری هرمزگان اظهارداشت: کارآفرینی کمتر از جهاد نیست و یک کارآفرین علاوه بر اینکه باید خودش را بتواند اداره کند، دارای تعهد برای تقبل اداره زندگی و اقتصاد افراد دیگری است. فیروزی ادامه داد: امیدواریم روزی برسد که همه کارآفرینان که تفنگ های اقتصادی را به دوش گرفته اند و با تمام توان و آورده شان برای عبور کشور از مرحله سخت اقتصادی و تحریم های ظالمانه تلاش می کنند، از آن ها به عنوان قهرمانان ملی یاد شود.
 
 
«جلیل تراهی»، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان نیز در این مراسم گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون این نهاد ۶ هزار و ۲۳۴ فرصت شغلی برای مددجویان تحت پوشش و افراد بیکار در استان ایجاد کرده است. تراهی افزود: باتوجه به اینکه شورای عالی اشتغال کشور برای سال ۱۴۰۱ ایجاد ۵۰ درصد از اشتغال کشور را به کمیته امداد واگذار کرده است لذا این مهم یک فرصت برای کارآفرینان این حوزه در هرمزگان است که از آن استفاده کنند. این مقام مسئول بیان داشت: ایجاد اشتغال به عنوان یک دغدغه عمومی در کل کشور از یک اهمیت خاصی برخوردار است و امیدواریم با حضور استاندار هرمزگان بتوانیم به دغدغه های کارآفرینان و فعالان اقتصادی برای هدف گذاری در سال آینده برنامه ریزی کنیم.
مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان اظهارداشت: اعتقادمان براین است که با حضور کارافرینان و فعالان اقتصادی و راهبران شغلی در حوزه کمیته امداد استان بتوانیم در سال آینده به بهبود کسب و کار جامعه هدف کمک کنیم. تراهی در ادامه افزود: مدل اشتغال امداد بعنوان الگوی پیشرفت ایرانی اسلامی رفع بیکاری ها،می تواند ضمن توسعه کسب و کارها و ایجاد اشتغال پایدار،زمینه مناسبی را برای رونق فعالیت های اقتصادی کارآفرینان فراهم نماید.
در پایان این مراسم که در تالار شهیدآوینی شهرستان بندرعباس برگزار گردید از ۱۵نفر از جهادگران کارآفرین ،کارآفرینان برترومسئولین مراکز نیکوکاری تخصصی اشتغال وکارآفرینی کمیته امداد هرمزگان تجلیل شد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها