سومین محفل انس با قرآن کریم در جزیره کیش برگزار شد



سومین محفل انس با قرآن کریم سال ۱۴۰۰ با حضور قاریان بین المللی در مسجد امام حسن (ع) جزیره کیش برگزار شد.

به گزارش صبح ساحل، به نقل از ایرنا، «حجت الاسلام حمزه نقشبندی»، معاون قرآنی دفتر امامت جمعه کیش چهارشنبه شب در حاشیه برگزاری این محفل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: محافل انس با قرآن کریم درراین جزیره با همکاری دفتر امانت جمعه و سازمان منطقه آزاد برنامه ریزی می شود که امسال سه برنامه اجرا شده است.

معاون قرآنی دفتر امامت جمعه کیش با بیان اینکه برگزاری این محافل به صورت منسجم قبل از دوران کرونا آغاز شده است افزود: به علت شیوع ویروس کرونا این برنامه برای مدتی متوقف شده بود و از پاییز امسال با پشت سر گذاشتن وضعیت قرمز مجددا از سر گرفته شد. وی اضافه کرد: در نظر داریم این محافل با تونه به وضعیت جوی جزیره برای بهره مندی کیشوندان و مسافران در نقاط مختلف از جمله مساجد، اسکله تفریحی و کشتی یونانی با حضور قاریان ملی و بین المللی برگزار شود. نقشبندی یادآور شد: چهارمین محفل انس با قرآن کریم جزیره در سال جاری نیز همزمان با ولادت با سعادت امام علی (ع) در محل کشتی یونانی برگزار می شود.

سعید پرویزی نفر مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، شجاع زویدات نفر اول مسابقات جهانی قرآن کریم در مصر، ایران و عراق و هادی اسفیدانی نفر اول مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از حاضران سومین محفل انس با قرآن کریم بود.

حسن خانچی از نفرات برتر جهان اسلام نیز در این محفل البتهال‌خوانی داشت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها