دادستان میناب خبر داد:

برخورد جدی و همه جانبه با قاچاقچیان سوخت



دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میناب گفت: در راستای تدابیر رئیس کل محترم دادگستری استان هرمزگان و به منظور حفظ سلامت و جان مردم و امنیت جاده‌ها و جلوگیری از تاراج سرمایه‌های ملی قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با قاچاق سوخت در اين شهرستان تشكيل و با قاچاقچیان سوخت به صورت جدی و همه جانبه برخورد می‌شود.
به گزارش صبح ساحل، «ابراهيم طاهري»، دادستان عمومي و انقلاب شهرستان ميناب گفت: پدیده قاچاق سوخت نه تنها مشکل معیشت مردم را حل نمی کند بلکه باعث سوختن جان مردم و سرمایه های ملی کشور می گردد. طاهری افزود: با اشراف اطلاعاتی سرباندها و سرشبکه های قاچاق سوخت در این شهرستان شناسایی و پرونده تشکیل شده و در حال رسیدگی می باشد و این متهمین علاوه بر قاچاق سازمان یافته سوخت به اتهام پولشویی و اخلال در نظام اقتصادی هم تحت تعقیب خواهند بود.
ابراهیم طاهري اظهارداشت: در این راستا کلیه خودروها و شناور هاي  سبک و سنگین که در امر قاچاق سوخت فعاليت دارند توقیف و به نفع دولت ضبط و مصادره خواهد شد. دادستان میناب با اشاره به اینکه بخشی از شبکه قاچاق سوخت از طریق فضای مجازی مدیریت می شود گفت: کلیه گروههای فعال مجازی در حوزه قاچاق سوخت شناسایی و تشکیل پرونده گردیده و مدیران این گروه ها به اتهام سرکردگی گروه های مجرمانه قاچاق سوخت و اعضای آن  به اتهام مشارکت در امر قاچاق سوخت سازمان یافته تحت تعقیب هستند.
وي اظهار داشت: کلیه منازل مسكوني دارای مخزن و دپوی سوخت و فروشگاه‌هاي غيرمجاز  فروش مشك و ادوات حمل سوخت قاچاق همكاري دارند مالكين آن به اتهام مشاركت در اين موضوع تحت تعقيب قضايي قرار خواهند گرفت دادستان ميناب گفت: به کلیه واحدهای صنفی اعم از تعمیرگاه‌ها ، کارواش‌ها و لاستیک فروشی ها و ... که به خودروهای فعال در قاچاق سوخت و خودروهای بدون پلاک و یا پلاک مخدوش خدمات ارائه نمایند اخطار صادر گردیده و در صورت تکرار پلمپ خواهند شد.
دادستان میناب گفت: جایگاه‌های عرضه سوخت در صورت فعالیت و همکاری در قاچاق سوخت پلمپ و از تحویل سوخت به آنان جلوگیری خواهد شد
ابراهيم طاهري افزود:  ماده 6 قانون بکارگیری سلاح به مامورین مجوز تیراندازی به سوی وسائل نقلیه حامل سوخت جهت متوقف نمودن آن ها را داده است لذا به این اشخاص هشدار می دهیم جهت حفظ جان خود از این کار دست بردارند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها