آگهی مزایده( نوبت اول ) شعبه سوم اجرای احکام حقوقی دادگستری بندرعباس



شعبه سوم اجرای احکام حقوقی دادگستری بندرعباس به موجب پرونده اجرائی کلاسه 9509987610300416 و شماره بایگانی 950965 محکوم علیها آقای سید مرتضی رضوی و شرکت آبادگران ساحل مروارید با مدیر عاملی سید مرتضی رضوی محکوم به پرداخت مبلغ 000/000/000/2 اصل خواسته و خسارت تاخیر تادیه چک خسارت دادرسی در حق محکوم له آقای حسین سالاری گردیده است که در راستای اجرای حکم یک باب ملک به شرح ذیل به مزایده گذاشته می شود. 
آدرس ملک: بندرعباس، خیابان امام خمینی، مابین میدان یادبود و بلوکی سابق، ابتدای کوچه معرفت 14 ، مجتمع مسکونی سما 
گزارش کارشناسی: مشخصات پلاک 12 فرعی از 2256 اصلی قطعه ششم به مساحت 76/132 به مالکیت سید مرتضی رضوی و فاقد شماره ثبتی می باشد . ملک مذکور یک باب آپارتمان مسکونی سه خواب با آشپزخانه اپن و کابینت چوبی در یک مجتمع مسکونی 18 واحدی در طبقه دوم سمت جنوب شرقی واقع  شده است . این ملک دارای پارکینگ اختصاصی قطعه پنج تفکیکی به مساحت 9 متر مربع به همراه آسانسور و نمای بیرونی سیمان سفید تگری به انضمام قسمتی سنگی می باشد . در خصوص مشاع بودن این ملک مدارک و مستنداتی ارائه نگردید . ملک در رهن و اجاره مستاجر آقای گرگین می باشد. 
مبلغ کارشناسی: با توجه به موقعیت قرارگیری ملک فوق در منطقه تجاری مسکونی شهر بندرعباس و دیگر موضوعات تاثیرگذار در ارزش پذیری و همچنین بدون در نظر گرفتن هر گونه بدهی به اشخاص حقیقی و حقوقی وموانع قانونی جهت نقل و انتقال و با در نظر گرفتن پارکینگ اختصاصی ملک فوق به مبلغ کل 000/000/000/17 ريال (هفده میلیارد ريال ) ارزیابی می گردد. 
ارزش اعلامی بعنوان قیمت پایه مزایده است که با شرایط ذیل به مزایده گذاشته می شود. 
1- فروش نقدی است و حداکثر  مهلت پرداخت بهاء یک ماه است.2-کلیه هزینه های مربوط به معامله از هر قبیل و از هر جهت به عهده خریدار است.3- پیشنهاد دهندگان باید قبل از انجام مزایده در تاریخ روز مزایده با هماهنگی اجرای احکام مبلغ 10% مبلغ  ارزیابی شده را  سپرده نقدی به حساب شماره   IR220100004062012907685962 نزد بانک ملی شعبه دادگستری تودیع و قبض سپرده را به این اجرا تحویل نمایند.4- اجرای احکام در رد یا قبول  پیشنهادات مختار است.
5-مزایده در ساعت 13 روز شنبه  مورخ  16/11/1400  در محل دفتر شعبه سوم اجرای احکام حقوقی بندرعباس بصورت حضوری بعمل می آید برنده کسی است که بالاترین قیمت را  پیشنهاد می نماید..
8-در صورتی که برنده تا یک ماه از جلسه مزایده و یا انقضای مهلت از پرداخت بهاء مورد مزایده خودداری نماید و کسر احتمالی قیمت وخساراتی که از تجدید مزایده حاصل شود بدوا از سپرده او استیفا ء شود و سپرده تا تعیین قیمت خسارت وارده مسترد نخواهد شد و متقاضیان شرکت در مزایده برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به اجرای احکام  حقوقی شعبه سوم دادگستری  بندرعباس مراجعه نمایند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها