لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور

شوریابی دبل کرد تا شهرداری سه امتیاز بگیرد 



دیدارهای هفته یازدهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور امروز دوشنبه برگزار شد.
به گزارش صبح ساحل،  در هفته یازدهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور تیم شهرداری بندرعباس امروز دوشنبه چهارم  بهمن ماه از ساعت ۱۴ در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس به دیدار پیام توس خراسان  رفت. 
شهرداری بندرعباس تا پایان هفته دهم و ما قبل این بازی با ۱۷ امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تیم شهید اورکی در مکان پنجم جدول رده بندی و تیم پیام توس خراسان با یازده امتیاز در مکان دهم قرار گرفته بود. 
در نیمه نخست نارنجی پوشان شهرداری بندرعباس بازی خوبی به نمایش گذاشتند اما موقعیت ها یکی بعد از دیگری از دست رفت. تیم سبز و سفید پوشان توس خراسان هم که آمده بودند حداقل یک امتیاز از این دیدار بگیرند در لاک دفاعی رفته بودند تا فقط دلخوش ضد حملات باشند. در پایان ۴۵ دقیقه نخست دو تیم بدون گل به رختکن رفتند. 
در شروع نیمه دوم شهرداری بندرعباس خیلی زود به گل رسید و ایمان شوریابی قفل دروازه پیام توس را باز کرد. 
بعد از این گل بازی سرعت بیشتری گرفت و تیم توس جلو کشید تا گل خورده را جبران کند. در دقیقه ۶۸ بازی تیم شهرداری بندرعباس به گل دوم خودش دست یافت و ایمان شوریابی با یک ضربه برگردان زیبا دبل کرد و دومین گل خودش را به ثمر رساند.‌ در ادمه شاگردان امیر خلیفه اصل بازی را اداره کردند و سه امتیاز حساس این بازی ر از آن خودشان کردند. شهرداری بندرعباس با این پیروزی ۲۰ امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل بهتر به مکان دوم جدول رده‌بندی آمد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها