طارمی بازی با عراق را از دست می‌دهد



مهاجم تیم ملی فوتبال ایران هنوز نتوانسته خود را به ایران برساند و بسیار بعید است که شرایط حضور در مسابقه مقابل عراق را داشته باشد.

به گزارش صبح ساحل، «مهدی طارمی»، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران از ۲ روز پیش برای حضور در اردوی تیم ملی از پرتغال راهی ایران شد. قرار بود پرواز او در استانبول متوقف شود و سپس به تهران سفر کند ولی به دلیل شرایط جوی نامساعد در استانبول، هواپیما در شهر دالامان فرود آمد.

دالامان، شهری کوچک در جنوب غربی کشور ترکیه و در فاصله ۲۳۰ کیلومتری شهر آنتالیا است. طارمی در ۲ روز اخیر در این شهر گرفتار شده است و هنوز نتوانسته خود را به ایران برساند.

امروز آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از رویارویی با عراق برگزار می‌شود و با توجه به شرایط موجود بسیار بعید به نظر می‌رسد که مهاجم شماره ۹ تیم ملی در این بازی حضور داشته باشد. حتی اگر طارمی در ساعات پایانی امشب هم به تهران برسد، ابتدا باید آزمایش کرونا بدهد و سپس وارد قرنطینه تیم ملی شود. با این شرایط دراگان اسکوچیچ باید تیم خود را با بدون سردار آزمون و مهدی طارمی ۲ مهاجم اصلی خود روانه دیدار با عراق کند.

تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۸ پنجشنبه ۷ بهمن در ورزشگاه آزادی به مصاف عراق می‌رود. ایران با پیروزی در این بازی صعود خود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را قطعی می‌کند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها