کشف شناور سرقتی بندر لنگه در جزیره قشم‌



فرمانده مرزبانی هرمزگان گفت: قایق ماهیگیری سرقت شده در بندرلنگه با تلاش مرزبانان پاسگاه مرزی دریایی شیب‌دراز قشم در یکی از روستاهای این شهرستان، کشف شد.

        

به گزارش صبح ساحل، سردار حسین دهکی اظهار داشت: با توجه به شکایت فرد مالباخته به دادسرای قشم مبنی بر سرقت قایق صیادی‌ و انتقال آن به این شهرستان، دادستان عمومی و انقلاب قشم خواستار بررسی ادعای وی از سوی مرزبانان پایگاه دریابانی قشم شد.

وی در ادامه افزود: با تلاش مرزبانان  خوشبختانه قایق صیادی مسروقه و بهمراه تجهیزات آن به ارزش 10 میلیارد ریال در خانه دو‌ تن از ساکنان یکی از روستاهای جزیره قشم، کشف شد.

به گفته فرمانده مرزبانی هرمزگان، هر دو‌ متهم در یک اقدام‌ ضربتی و با دستور قاضی پرونده، دستگیر و‌ با هدف طی کردن مراحل رسیدگی به جرم اعلام شده، تحویل پلیس آگاهی انتظامی شهرستان قشم شدند.

فرد مالباخته هم‌ که خواستار حفظ هویت خود شد، گفت: چهار روز پیش قایق ماهیگیری‌اش توسط افرادی ناشناس به سرقت رفته بود که پس از پیگیری‌های انجام شده در بندرلنگه به این نتیجه رسیدیم‌ که قایق سرقت شده به جزیره قشم منتقل شده و به همین دلیل با سفر به قشم شکایتی را با هدف پیدا شدن قایق سرقت شده، تقدیم دادسرای قشم نمودم.

این صیاد بندر لنگه تصریح کرد: خوشبختانه با دستور صریح دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم و معاون وی و همچنین تلاش مرزبانان پاسگاه مرزی دریایی شیب دراز، در کمترین زمان ممکن سارقان دستگیر و اموال مسروقه کشف و ضبط شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها