عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس:

مردم بهتر از مدیران، نیازهای محله و منطقه را می دانند



رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر بندرعباس گفت: دوران درهای بسته به روی شهروندان حق طلب، عدالت خواه و دغدغه دار برای پیشرفت از محله تا شهرشان تمام شده است.

به گزارش صبح ساحل، «احمد کناری نژاد»، رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر بندرعباس گفت:  نقش و جایگاه مردم در نظام های مدیریتی، به ویژه در نظام مدیریت شهری تغییر کرده است، با گذشت بیش از چهل سال از انقلاب، بایستی باور کنیم که کارها را به مردم بسپاریم چرا که مردم بهتر از هر مدیری نیازها و خواسته های محله و منطقه را تشخیص می دهند.

این عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس اضافه کرد: دوران درهای بسته به روی شهروندان حق طلب، عدالت خواه و دغدغه دار برای پیشرفت از محله تا شهرشان تمام شده و دوران امید آفرینی، تلاش، همت مضاعف و دوران برداشتن چوب ها از لای چرخ ماشین خدمت و مانع زدایی واقعی در چارچوب قانون بدون هیچ درنگی آغاز شده است.

کناری نژاد افزود: نشست هایی که تحت عنوان پای حرف مردم شنبه های هر هفته در مساجد شهر بندرعباس و با هدف احصای اولویت ها و مشکلات محلات مختلف، پیگیری برای رفع آنها و بهره گیری از نظرات و دیدگاه‌های مردمی با حضور اعضای شورا، مسئولان و مدیران شهرداری بندرعباس و با اولویت محلات محروم و دارای بافت فرسوده برگزار می شود، کوششی در راستای تقویت مشارکت های مردمی در مدیریت شهری و تقویت پیوند بین مردم و مسئولان است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها