اخذ مالیات بر ارزش افزوده در منطقه آزاد قشم به صورت موقت متوقف می‌شود



سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم گفت: برای کمک به فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران قشمی در اولین فرصت، با برگزاری نشست شورای تامین شهرستان قشم، اخذ مالیات بر ارزش افزوده به صورت موقت مصوب و اجرایی می‌شود.
به گزارش صبح ساحل، «افشار فتح الهی»، سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم گفت: به رغم اینکه مقام معظم رهبری امسال را به عنوان پشتیبانی و مانع زدایی از تولید اعلام کرده بودند، متاسفانه مانع‌هایی برای تولید ایجاد شد که وضع مالیات بر ارزش افزوده در مناطق آزاد یکی از جمله آن‌هاست. وی ادامه داد: با فرماندار شهرستان هماهنگ شد تا طی ۲ روز آتی، جلسه شورای تامین شهرستان برگزار شود و مصوبه لازم در این زمینه تصویب و ابلاغ شود.
سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: دغدغه اصلی سازمان منطقه آزاد قشم رفع موانع سرمایه گذاری و شکوفایی اقتصاد جزیره از طریق حمایت و پشتیبانی از سربازان جبهه تولید بخصوص درعرصه صنعت است.
وی افزود: این مصوبه را از اختیارات قانونی شورای تامین شهرستان است و با توجه به اینکه توقف قطعی این مالیات در نوبت طرح در جلسه شورای سران قوا قرار دارد، در حال حاضر و به صورت موقت این مشکل در منطقه آزاد قشم حل م‌شود.
فتح‌ الهی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: امید است  مذاکرات هسته‌ای در وین به نتیجه برسد و بسیاری از تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان رفع شود.
وی اظهار کرد: البته با وجود تمام این فشارها مردم ایران با تکیه بر اعتقادات مذهبی توانستند این شرایط سخت را پشت سر بگذارند و سرمایه گذاران و صنعتگران هم با سربلندی این شرایط  را تحمل کردند.
سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به مشکلات حوزه صنعت جزیره  افزود: این سازمان عزم راسخ دارد تا مشکلات این حوزه را رفع کند و از سوی دیگر فعالان این حوزه نیز باید به وظایف اجتماعی خودشان در حوزه حفظ  محیط زیست و به عهده گرفتن مسوولیت اجتماعی پایبند باشند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها