رئیس شورای شهر بندرعباس:

نگاه شورا افزایش رفاهیات پرسنل شهرداری است؛ نباید اعضا را به خاطر استفاده از حق قانونی‌خود برای طرح سوال متهم کنیم


نویسنده: صبح ساحل

"فاطمه جراره"، رئیس شورای شهر بندرعباس در بیست و هفتمین جلسه شورای شهر با بیان اینکه اعضا باید صادقانه مسائل را مطرح کنند، گفت: موضوع بودجه الان در حال بررسی است. نگاه کمیسیون بودجه و برنامه‌ریزی شورا در موارد مرتبط به پرسنل شهرداری این بوده است که تمام رفاهیات آن‌ها بالاتر از رقم‌هایی که شهردار پیشنهاد داده‌اند، اتفاق بیفتد‌.

   

به گزارش صبح ساحل، جراره افزود: کمیسیون تخصصی در حال بررسی این موارد است و اگر اعضا دغدغه دارند در جلسات کمیسیون شرکت کنند و بدین گونه سایر اعضا را قضاوت نکنند.

وی با بیان اینکه نباید اعضای شورا را به خاطر استفاده از حق قانونی‌خود برای طرح سوال متهم کنیم، گفت: اینکه تمام روال کار شورا را ببریم به سمت نطق‌هایی که نگرانی برای شهروندان ایجاد می‌کند، درست نیست.

جراره با تاکید بر اینکه حضور اعضا در مساجد محلات طبق قولی است که تک تک اعضا به شهروندان داده‌اند، افزود: حضور در مساجد و شنیدن دغدغه شهروندان و اولویت‌بندی بر مبنای نیاز هر محله انجام می‌شود. خارج از آن چه قولی در مساجد داده شده که یک سال بودجه شهرداری را گرفته است. اگر اعضا دغدغه دارند در جلسات شرکت کنند.

عضو شورای شهر افزود: همینطور که هر جلسه تاکید می‌کنیم اعضای شورا باید اتحاد داشته باشند، در گفتارمان، نگاه‌مان و نیاتمان هم همین موضوع مد نظر قرار گرفته شود.

جراره در ادامه به تعیین تکلیف وضعیت ساکنین منطقه آیت‌الله‌غفاری است، تاکید کرد و گفت: ساکنان این مناطق چندین سال متقاضی سند و بلاتکلیف هستند.

وی بر پرداخت کامل حق و حقوق پرسنل شهرداری تا پایان سال تاکید کرد و افزود: پرداخت حقوق کارگران به خصوص تنظیف و فضای سبز در اولویت قرار گیرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها