استانداری هرمزگان:

ذخیره سازی کالا‌های اساسی برای شب عید مطلوب است



معاون امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: وضعیت ذخیره سازی کالا‌های اساسی برای شب عید در استان بسیار مطلوب است.

      

به گزارش صبح ساحل، علی فیروزی در بازدید از انبار‌های ذخیره سازی کالا‌های اساسی شب عید، از تلاش سازمان جهادکشاورزی استان و دستگاه‌های تابعه قدردانی کرد و گفت: خوشبختانه در استان ذخیره سازی کالا‌های استراتژیک به حد کافی و مطابق با نیازجمعیتی و نگهداری آن نیز منطبق بر معیار‌های استاندارد است.
وی در بازدید از سردخانه‌های نگهداری میوه شب عید سازمان تعاون روستایی افزود: خرید، حمل و ذخیره سازی میوه شب عید نیز دراستان بموقع و از نظر کیفیت خوب است.
معاون امور اقتصادی استانداری هرمزگان افزود: معمولا در هرمزگان در ایام عید نوروز به لحاظ افزایش مسافر، تقاضا برای پروتئین بویژه گوشت مرغ و قرمز بیشتر می‌شود و وضعیت ذخیره سازی این کالا بسیار مطلوب است.

فیروزی افزود: تمهیدات لازم برای میهمانان نوروزی در استان هرمزگان اندیشیده شده و امیدواریم بازار مناسبی را در این ایام برای مردم فراهم کنیم.
عباس مویدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان نیز در این بازدید با اشاره به تلاش اعضاء قرارگاه امنیت غذایی مستقر در سازمان جهاد کشاورزی گفت: مبنا و اساس کار قرارگاه برگرفته از روحیه جهادی است و رمز موفقیت آن تلاش بی وقفه و ایثارگرانه است که مشاهدات میدانی در بازرسی ها، نشان از ایثار و فداکاری همه اعضا است.
معاون توسعه بازرگانی و صنایع سازمان جهاد کشاورزی در خصوص میزان ذخیره سازی کالا‌های اساسی نیز گفت: تاکنون هزار و ۲۰۰ تن میوه از انواع سیب و پرتقال، هزار تن مرغ منجمد، دو هزار و ۲۰۰ تن برنج و هزار و ۵۰ تن شکر ذخیره سازی و آماده توزیع بین اصناف است.
مسعود رمضانپور افزود: مردم هرمزگان در خصوص تامین کالا‌های اساسی نگرانی نداشته باشند و با توجه به ذخیره سازی کافی، در صورت نیاز به وفور در سطح بازار توزیع و عرضه خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها