راهپیمایی روز قدس در هرمزگان همزمان با سراسر کشور آغاز شد



راهپیمایی باشکوه مردم بندرعباس همزمان با دیگر شهرهای هرمزگان از ساعت 10:30 آغاز شد.

 

به گزارش صبح ساحل، همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، مردم غیور و انقلابی شهرستان بندرعباس در جنوبی ترین مرکز استان ایران اسلامی از ساعت 10:30 صبح امروز راهپیمایی باشکوه روز قدس را آغاز کردند.

راهپیمایان مسیر میدان امام خمینی (ه) شهر بندرعباس را تا مسجد جامع این شهر طی خواهند کرد.

این مراسم در سایر شهرهای استان نیز به سمت میعادگاه‌های نمازجمعه برگزار می شود.

روزه داران بندرعباسی با وجود گرمای هوا بیش از ۳۵ درجه اما صفوفی منسجم در حمایت از مردم مظلوم فلسطین تشکیل داده و با شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، بار دیگر با آرمان‌های خمینی شریف در نام‌گذاری آخرین هفته ماه مبارک رمضان به روز قدس تجدید میثاق کرده و به سازش‌گران منطقه با صهیونیست‌ها بفهمانند که تاوان سختی خواهند داد.

راهپیمایی روز قدس در تمامی شهرستان ها و بخش های استان هرمزگان برگزار می شود و مردم شهرستان بندرعباس نیز از محل میدان شهر به سمت مصلای جامع در حال حرکت هستند.

با واکسیناسیون عمومی و کاهش آمار مبتلایان به ویروس کرونا، شاهد حضور گسترده مردم در این راهپیمایی هستیم که در این بین حضور خردسالان به همراه والدین قابل توجه است.

شیعه و سنی، مرد و زن، کودک و خردسال همه برای حمایت از قبله اول مسلمین به مبدان آمده اند و با سر دادن شعار های مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس انزجار خود را از رژیم کودک کش اسرائیل را اعلام می کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها