آغاز دومین رویداد نمایشگاهی و همایشی «کیتکس» در جزیره کیش



دومین رویداد نمایشگاهی و همایشی  فناوری و اطلاعات و ارتباطات کیش موسوم به کیتکس با حضور دبیر شورای عالی فضای مجازی شروع بکار کرد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، بخش نمایشگاهی این رویداد عصر دوشنبه ۱۹ اردیبهشت با حضور ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی و رییس مرکز ملی فضای مجازی ایران و محمدامین آقامیری معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات در محل نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش فعالیت خود را آغاز کرد.

در این نمایشگاه ۱۹۰ شرکت مخابراتی و ارتباطی، دانش بنیان و استارتاپی به مدت چهار روز توانمندی های خود در عرصه های فناوری اطلاعات و ارتباطات را به نمایش می گذارند.

۷۵ مورد از ۱۹۰ شرکت کننده در حوزه های فناوری ارتباطات و اطلاعات این نمایشگاه استارتاپی و دانش بنیان هستند که به تعداد شرکت های استارتاپی و دانش بنیان طرح و ایده به سرمایه گذاران معرفی می شود.

دومین نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش موسوم به کیتکس  با محوریت هوش مصنوعی، اینترنت اشیا ، شهر هوشمند، زیر ساخت و امنیت ، بلاک چین و رمز ارزها، رسانه دیجیتال گشایش یافته است.

رونمایی از ۶ دستاورد فناورانه و استارتاپی در حوزه های هایتک و سامانه ای ، امضای ۲ تفاهم نامه ۲ همکاری بین سازمان منطقه آزاد کیش با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ،اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات و سندیکای مخابرات ایران از جمله برنامه های این رویداد است.

همچنین صبح روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه نیز ۳۰ نشست تخصصی در محورهای برگزاری همایش در محل مرکز همایش های بین المللی جزیره کیش برگزار می شود.

توسعه همکاری ها با ابر شرکت های ارتباطی کشور در جزیره، شناسایی توانمندی های شرکت های دانش بنیان و تبدیل ایده های توسعه شهر هوشمند به فرصت، پیگیری سرمایه گذاری در عرصه های ارتباطی جزیره  از دیگر اهداف سازمان منطقه آزاد کیش در این نمایشگاه است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها