به علت شرایط جامعه و عدم تحمل تورم اضافی؛

افزایش دوباره نرخ کرایه تاکسی‌ها در بندرعباس لغو شد/ جبران هزینه‌های تاکسیرانان با ارائه بسته‌های حمایتی و معیشتی


نویسنده: صبح ساحل

افزایش دوباره نرخ کرایه تاکسی‌ها در بندرعباس لغو شد.
به گزارش صبح ساحل، پس از اعتراضات تاکسی‌دارها به نرخ مصوب شورای شهر بندرعباس و درخواست افزایش کرایه‌ها تا سقف 70 درصد، شورا با افزایش دوباره کرایه‌ها مخالفت کرد.
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس، با بیان اینکه نرخ کرایه تاکسی حداکثر ۳۵ درصد و نرخ کرایه اتوبوس شهری حداکثر ۲۰ درصد(مصوب اسفند ماه شورا) افزایش یافت، افزود: بر اساس دستورالعمل ها و برآوردهای تعیین نرخ کرایه، افزایش نرخ کرایه بیشتر از درصدهای فوق الذکر بوده که بعلت شرایط جامعه و عدم تحمل تورم اضافی حداکثر مقدار ۳۵ درصد به تصویب رسید، و مقرر شده است که با حمایت شهرداری و شورای اسلامی شهر در جهت جبران هزینه‌های تاکسیرانان بسته‌های حمایتی و معیشتی در طول سال به این قشر زحمتکش تعلق گیرد.
«عمار زاهدی» تصریح کرد: برچسب‌های نرخ کرایه نیز بزودی در تاکسی‌های سطح شهر، و ایستگاه‌های اصلی جهت اطلاع مسافران نصب می‌شود. رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری، ادامه داد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده و بروز تخلف اخذ کرایه مازاد از سوی رانندگان، مراتب را جهت پیگیری از طریق بازرسان سازمان و همچنین سامانه پیامکی به شماره ۳۰۰۰۷۶۱۷۶۱ اعلام کنند.
وی در پایان خاطر نشان کرد:  پس از بررسی‌ها و جلسات متعدد در شورای اسلامی شهر بندرعباس و تصویب نهایی فرمانداری بندرعباس نرخ کرایه‌های تاکسی و اتوبوس ابلاغ شده که در این بین نرخ کرایه تاکسی ۳۵ درصد و نرخ کرایه اتوبوس ۲۰ درصد نسبت به سال ۱۴۰۰ افزایش یافت.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها