لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور 

فولاد با عنوان دومی نیم فصل نخست را به پایان برد 



تیم رده دومی فولاد هرمزگان در هفته نهم و پایانی دور رفت مرحله نهایی لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور به دیدار نفت امیدیه صدرنشین رفت. 
 
به گزارش صبح ساحل،  تیم رده دومی فولاد هرمزگان در هفته نهم و پایانی دور رفت مرحله نهایی لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس به دیدار نفت امیدیه صدرنشین رفت.
تا قبل از این ديدار تیم نفت امیدیه تا پایان هفته هشتم با کسب ۱۵ امتیاز صدرنشین بود و شاگردان نادر غله بانی در تیم فولاد هرمزگان با کسب ۱۴ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی گروه سوم قرار داشتند.
در نیمه نخست بازی خوبی از دو تیم شاهد نبودیم و تنها آبی پوشان نفت امیدیه در دقیقه ۲۰ بازی صاحب یک پنالتی شدند و موفق شدند آن را تبدیل به گل کنند.
در نیمه دوم قرمز پوشان فولاد به دنبال جبران گل خورده بودند و حملاتی را روی دروازه نفت انجام دادند اما این حملات زیاد تاثیر گذار نبود. در دقیقه ۶۰ بازی روی یک ضد حمله برای دومین بار دروازه فولاد هرمزگان باز شد تا کار برای این تیم سخت تر شود. در دقیقه ۶۵ فولاد هرمزگان صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و عبدالله بحری توپ را به داخل محوطه فرستاد و میلاد قنبری با یک ضربه سر زیبا گل اول را برای قرمز پوشان هرمزگانی به ثمر رساند. در ادامه فولاد هرمزگان  تلاش خود را بیشتر  کرد تا حداقل یک امتیاز از این دیدار بگیرد و در دقیقه ۹۸ به خواسته خودش رسید و  عبدالرحمان واحدیان  گل مساوی را به ثمر رساند تا این بازي حساس با نتیجه دو دو به پایان برسد.
فولاد با این پیروزی ۱۵ امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر نیم فصل اول را با عنوان دومی به پایان رساند. 
فولاد هرمزگان در بازی های قبلی خودش و در هفته نخست این رقابت ها دربندرعباس موفق شد با یک گل تیم یزد لوله را شکست دهد.  شاگردان نادر غله بانی در بازی دوم در اراک به میدان رفتند و مقابل کیان این شهر به تساوی بدون گل دست یافتند.
قرمز پوشان هرمزگانی در هفته سوم این رقابت ها در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس به مصاف تیم استقلال شوش رفتند و با یک گل به برتری دست یافتند.
فولاد هرمزگان در بازی چهارم در رامهرمز با یک گل  شکست خورد. فولاد در هفته پنجم و در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس با یک گل بازی را به نفت اهواز واگذار کرد.در هفته ششم در اصفهان با سپاهان نوین در ورزشگاه نقش جهان دو دو مساوی کرد.
در هفته هفتم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور تیم قرمز پوش فولاد هرمزگان در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس به دیدار سبزپوشان سامیت تهران رفت و
با نتیجه سه بر صفر به برتری دست یافت.
در هفته هشتم تیم  فولاد هرمزگان دست به کار بزرگی زد و سپاهان ایذه را  در خانه اش با نتیجه چهار بر یک شکست داد.
در گروه سوم مرحله دوم  لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور  فولاد هرمزگان با تيم های سپاهان نوین ایذه ، سپاهان نوین اصفهان ، نفت امیدیه ، فرهنگ رامهرمز ، کیان اراک ،  نفت اهواز ، سامیت تهران ، استقلال شوش و یزد لوله هم گروه است.
در پایان مرحله نخست لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور از گروه اول تیم های نوین کشاورز علی آباد و شاهین بجنورد،  از گروه دوم تیم های ،داماش گیلان و آریو بام اسلامشهر، از گروه سوم تیم های، مقاومت آستارا و علوی خرمدره ،از گروه چهارم استقلال شوش و آکادمی کیا و از گروه پنجم تیم های يزد لوله و فولاد هرمزگان به مرحله نهایی لیگ دسته سوم راه یافتند.
 همچنین در گروه اول تیم های یاران نوروزی بابل، آرین تهران و شریعت نوین مشهد ، در گروه دوم تیم های وحدت اغشت البرز، ستارگان سرخ تهران و ستارگان سیمرغ البرز، در گروه سوم تیم های  پیشگامان فنون، ستاره صدرای تبریز و ملوان ب انزلی،  در گروه چهارم تیم های پرسپولیس برازجان، خرم کشت افلاک خرم آباد و یادآوران دوکوهه و در گروه پنجم تیم های هرنگ جوان بستک، تاراز چادگان و شایان دیزل کوار در جدول رده بندی مرحله اول مسابقات لیگ دسته سوم باقی ماندند. 
منتظر تایید: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها