کشف ۴۹هزار لیتر سوخت قاچاق در کیش از ابتدای امسال



فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی جزیره کیش گفت: ماموران دریابانی این جزیره طی سال جاری موفق به کشف ۴۹ هزار لیتر سوخت قاچاق شدند.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، سرهنگ علی اصغر جمالی اظهارکرد: این میزان سوخت قاچاق در سه عملیات جداگانه کشف و در نتیجه آن ۲۱ نفر متهم دستگیر شدند و چهار فرورند لنج در حوزه قاچاق سوخت کشف و ضبط شده است.
وی با بیان اینکه آخرین مورد از عملیات دریابانان که منجر به کشف مواد سوختی شده در  هفته جاری با اشراف اطلاعاتی پلیسی روی داده است افزود: قاچاقچیان به طرز ماهرانه ای اقدام به ایجاد مخازن در زیر شناور و جاسازی سوخت در این مخازن کرده بودند که با توانمندی و هوشیاری پرسنل دریابانی، این مخازن کشف شد.
سرهنگ جمالی افزود: در این عملیات ۲ فروند لنج توقیف وحدود ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و پنج نفر قاچاقچی سوخت دستگیر و پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
وی اضافه کرد: توجه به پیامدهای مخرب و تاثیرگذار پدیده قاچاق بر اقتصاد کشور، مرزبانان نیروی انتظامی در راستای مبارزه بی امان با قاچاقچیان سوخت و برخورد قاطع با باندها و شبکه های سازمان یافته قاچاق کالا و ارز به صورت ویژه در دستور کار مرزبانان قرارگرفته است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها