۵۲۰ هزار داوطلب کارت آزمون ارشد را دریافت کرده اند



رئیس سازمان سنجش گفت: بیش از ۵۲۰ هزار داوطلب تاکنون کارت شرکت در ازمون کارشناسی ارشد را دریافت کرده‌اند.

به گزارش صبح ساحل، «پورعباس»، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ در روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه ۲۸ و ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت برگزار می‌شود، گفت: تاکنون بالغ بر ۵۲۰ هزار داوطلب با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کردند.

پورعباس تأکید کرد: بهتر است داوطلبان هر چه سریع‌تر برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اقدام کرده و دریافت کارت را به ساعات پایانی موکول نکنند تا در صورت نیاز بتوانند نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی از طریق سایت سازمان سنجش اقدام کنند.

داوطلبان توجه داشته باشند که فرصت را از دست ندهند چرا که در صورت مغایرت و ایراد در برخی از اطلاعات ثبت نامی مانند فاقد عکس، اشتباه عکس و یا معلولیت لازم است تا ساعت ۱۸ امروز سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت به باجه‌های رفع نقص و نماینده این سازمان مستقر در این باجه مراجعه کرده و اطلاعات خود را ویرایش کنند.

رئیس سازمان سنجش با اعلام اینکه تاکنون بیش از ۵۲۰ هزار داوطلب با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کرده‌اند، اضافه کرد: داوطلبان پس از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون و با توجه به آدرس مندرج روی آن، حوزه امتحانی خود را شناسایی کنند تا در زمان برگزاری آزمون بدون نگرانی در جلسه آزمون حضور یابند و جهت کسب اطلاعات تکمیلی اطلاعیه مندرج در سایت سازمان به نشانی https://www.sanjesh.org/FullStory.aspx?gid=2&id=7658 را به دقت مطالعه کنند.

گفتنی است؛ کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از 25 اردیبهشت‌ماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها