جزییات گروگانگیری در حاجی آباد؛

سه گروگان‌گیر بازداشت و کودک به آغوش خانواده بازگشت



فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با اقدام به موقع و هوشمندانه پلیس و دستگاه اطلاعاتی استان هرمزگان، کودک 7 ساله ربوده شده در حاجی آباد در کمتر از ۲۴ ساعت از چنگال آدم ربایان آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.
به گزارش صبح ساحل، «سردار غلامرضا جعفری»، فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: در پی اعلام یک مورد گزارش آدم‌ربایی یک کودک در شهرستان حاجی‌آباد، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت. 
وی افزود: ماموران با تشکیل اکیپی به محل وقوع حادثه اعزام شدند و پس از بررسی‌های میدانی و تحقیقات صورت گرفته مشخص شد یک کودک 7 ساله از مقابل منزل ربوده و به مکان نامعلومی منتقل شده است.
 سه گروگان‌گیر بازداشت و کودک به آغوش خانواده بازگشت
 
جعفری اضافه کرد: آدم ربایان طی تماس تلفنی با پدر کودک تماس تقاضای سه میلیارد تومان پول در ازای آزادی این کودک کردند که پلیس با انجام کار  اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی محل اختفای آدم ربایان و همچنین محل نگهداری کودک را شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با اعزام تیم عملیاتی به محل اختفای آدم ربایان، عملیات آزاد سازی کودک آغاز و ضمن دستگیری آدم ربایان  ( شامل یک خانم و 2 آقا ) کودک ربوده شده در کمتر از 24 ساعت در سلامت کامل آزاد  و به آغوش خانواده بازگشت و متهمان دستگیر شدند.
به گفته وی، متهمان با تشکیل پرونده برای جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری دیگر متهمان این پرونده ادامه دارد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها