در اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه‌ی یارانه‌ها؛

نخستین دامدارکارت 200 میلیون تومانی در بانک کشاورزی صادر شد



در اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه‌ی یارانه‌ها و برای حمایت از تولید کنندگان و رونق واحد های تولیدی دام و طیور ، نخستین دامدارکارت بانک کشاورزی با اعتبار 2میلیارد ریال در شعبه پاکدشت استان تهران صادر شد.

به گزارش صبح ساحل، بانک کشاورزی هم سو با سیاست های دولت و با هدف رونق واحد های تولیدی دام و طیور و تامین امنیت غذایی کشور، پرداخت تسهیلات با نرخ 10درصد را در دستور کار قرار داده است و به همین منظور دامدار کارت درقالب تسهیلات ویژه و سرمایه در گردش برای تامین نهاده های  مورد نیاز، مواد اولیه و ابزار آلات و تجهیزات تولید، با سهولت و سرعت بیشتری در اختیار متقاضیان قرارخواهد گرفت.

بر اساس این گزارش، بانک کشاورزی پس از معرفی متقاضیان از سوی وزارت جهاد کشاورزی به شعب این بانک ، تسهیلات یارانه دار خرید نهاده های دامی را به واحد های کوچک در قالب دامدار کارت با نرخ سود 10 درصد پرداخت می کند.

این گزارش می افزاید، نخستین دامدار کارت بانک کشاورزی با اعتبار 200میلیون تومان صبح روز سه شنبه سوم خردادماه سال جاری در شعبه پاکدشت این بانک در استان تهران صادر و یک روز پس از ثبت درخواست آقای رضا پازکی از دامداران این شهرستان در سامانه سیتا، به نامبرده تحویل شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها