لیگ ملت‌های والیبال با قوانین جدید برگزار می‌شود



فدراسیون جهانی والیبال قرار است در جریان برگزاری مسابقات لیگ ملت‌ها قوانین جدیدی را وضع کند.

 

به گزارش صبح ساحل، مسابقات والیبال لیگ ملت‌ها از چند هفته دیگر آغاز می‌شود و فدراسیون جهانی قصد دارد قوانین جدیدی را در این رقابت‌ها به کار ببرد. سایت لهستانی پل ست امروز در جدیدترین گزارش خود درباره قوانین جدیدی که قرار است در مسابقات والیبال لیگ ملت‌ها اجرا شود نوشت: فدراسیون جهانی والیبال تصمیم دارد در جریان مسابقات لیگ ملت‌ها قوانین جدیدی را وضع کند.

در میان تغییرات ایجاد شده محدودیت زمانی برای زدن سرویس وجود خواهد داشت. آن طور که گفته می‌شود قرار است یک زمان ویژه در طول مسابقات لیگ ملت‌ها معرفی شود تا زمان سرویس زدن بازیکنان کم شود، یعنی بازیکنان تنها ۱۵ ثانیه فرصت دارند تا پس از دریافت امتیاز خود را به منطقه سرویس برسانند. همچنین تیم‌ها بین هر ست اجازه تغییر زمین نخواهند داشت و این دقیقا شبیه به رقابت‌های ایتالیا است که به دلیل شرایط کرونا با شکل خاص برگزار شد. همچنین پس از امتیاز دوازدهم برای یکی از تیم‌ها استراحت فنی نیز در نظر گرفته خواهد شد و مربی هم تنها حق یک تایم اوت خواهد داشت.

به گفته مسئولان فدراسیون جهانی این قوانین جدید قرار است در دیدار دوستانه لهستان و آلمان مورد آزمایش قرار بگیرد. همچنین فدراسیون جهانی والیبال در جریان بازی دوستانه بین ملی پوشان زنان لهستان و آلمان قوانین جدید خود را مورد آزمایش قرار خواهد داد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها