لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور 

شهرداری بندرعباس به پلی آف رسید 



در هفته بیست و پنجم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور شهرداری بندرعباس به دیدار آبی پوشان تهران رفت‌.
 
به گزارش صبح ساحل، تیم شهرداری بندرعباس تنها نماینده هرمزگان در رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور در ورزشگاه خلیج فارس میزبان آبی‌پوشان تهران بود و با نتیجه دو بر یک به سود شهرداری بندرعباس به پایان رسید.
شاگردان امیر خلیفه اصل برای این که حداقل جواز حضور در پلی آف ليگ دسته دوم را بگیرند چاره ای نداشتند که تیم آبی پوشان تهران را با شکست بدرقه کنند.‌ 
تیم آبی پوشان تهران که خطر سقوط به لیگ دسته سوم را احساس می کرد در این دیدار به دنبال سه امتیاز بود تا این فصل در لیگ دسته دوم باقی بماند.
در نیمه نخست این دیدار شاهد یک بازی سرد از دو تیم بودیم و کمتر توپ روی دروازه ها رد و بدل شد تا دو تیم بدون گل به رختکن بروند.
در نیمه دوم نارنجی پوشان شهرداری بندرعباس بازی متفاوتی را شروع کردند و با فشار آوردند روی خط دفاعی 
در دقیقه ۵۵ صاحب یک ضربه پنالتی شدند و مصطفی ماهی موفق شد گل اول این تیم را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند.  در ادامه و در دقیقه ۷۸ آبی پوشان تهرانی صاحب یک ضربه پنالتی شدند و این ضربه پنالتی به گل تبدیل شد تا دوباره بازی مساوی شود.
شهرداری بعد از دریافت گل مساوی فشار حملات خود را بیشتر کرد تا این که در دقیقه ۸۷ روی یک ضربه ایستگاهی یوسف شراکی با ضربه سر زیبا برای دومین بار قفل دروازه آبی پوشان تهران را باز کرد تا یک بار دیگر شادی روی سکوهای تماشاگران ورزشگاه خلیج فارس بیاید.
این بازی در پایان با نتیجه دو بر یک به سود شهرداری بندرعباس به پایان رسید تا نارنجی پوشان هرمزگانی به بازی پلی آف راه یابد و بازی آخر مقابل این تیم در تهران مقابل نیروی زمینی بی تاثیر باشد. تیم چوکا تالش از این گروه به صورت مستقیم به لیگ یک راه یافت.
منتظر تایید: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها