مدیرعامل نیروگاه بندرعباس:

زلزله تولید برق نیروگاه بندرعباس را متوقف نکرده است



مدیرعامل نیروگاه بندرعباس گفت: باتوجه به زلزله نسبتا شدیدی که حوالی ساعت 11 امروز در استان هرمزگان، به وقوع پیوست ، هم اکنون تمامی واحدهای این نیروگاه در مدار بوده و هیچ گونه خللی در روند تولید حاصل نشده است.
به گزارش صبح ساحل، «حسین سلیمی»، مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان با توجه وقوع چندین زلزله شدید در هرمزگان گفت: تمامی واحدهای نیروگاه بندرعباس در مدار بوده و هیچ گونه خللی در روند تولید حاصل نشده است.
لازم به ذکر است بر اساس اعلام مرکز لرزه نگاری کشور، ساعت ۱۰:۲۵ زلزله‌ای با قدرت ۴.۵ ریشتر در عمق ۱۹ کیلومتری زمین بندر چارک را به لرزه در آورد و ۴ دقیقه بعد در ساعت ۱۰:۲۹ نیز زمین لرزه‌ای با قدرت ۴.۴ ریشتر در عمق ۱۴ کیلومتری زمین این منطقه را لرزاند. از خسارت احتمالی این زمین لرزه‌ها هنوز گزارشی دریافت نشده است. همچنین شب گذشته، سه زمین لرزه با قدرت ۳.۶، ۴.۴ و ۳.۲ ریشتر بندر چارک را لرزاند که خوشبختانه خسارتی نداشت.
گفتنی است نیروگاه بندرعباس با چهار واحد بخاری و دو واحد گازی با ظرفیت یک‌هزار و ۳۲۰ مگاوات به عنوان بزرگترین نیروگاه جنوب شرق کشور نقش بسزایی در پایداری شبکه برق سراسری و تامین برق استان دارد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها