پاره‌کردن چرخ‌های آمبولانس توسط فردی ناشناس:

خرابکاری که به قیمت جان کودک دو ساله تمام شد



پاره‌کردن چرخ‌های آمبولانس اورژانس و خالی‌شدن باد لاستیک توسط یکی از شهروندان یک اتفاق تلخ را رقم زد و منجر به مرگ دختربچه دوساله شد.

      

به گزارش صبح ساحل، حوالی ساعت 14:42 دقیقه روز سه‌شنبه 24 خرداد 1401 در تماس با مرکز 115 اورژانس تهران گزارش ایست قلبی ـ تنفسی دختربچه‌ای دوساله به این مرکز اعلام شد که نیروهای اورژانس در کمترین زمان ممکن خود را به محل حادثه در خیابان شهید بهشتی رساندند.

به‌دلیل شرایط ترافیکی این خیابان و نبود جای پارک مناسب و حال وخیم دختربچه به‌ناچار نیروهای اورژانس تهران برای نجات جان بیمار، آمبولانس را در خط ویژه با رعایت اصول ایمنی و تردد خودروهای دیگر پارک کردند.

تکنسین‌های اورژانس که خود را به‌سرعت به آدرس کودک بدحال رساندند با کودکی کم‌جان روبه‌رو شدند، و بلافاصله‌ وظیفه ذاتی خود را که نجات جان یک انسان است آغاز و اقدامات احیاء قلبی‌ ریوی را شروع کردند.

عملیات احیاء کودک با موفقیت انجام شد و شرایط حال کودک رو به بهبودی پیش رفت اما وقتی نیروهای اورژانس پس از عملیات احیاء، قصد انتقال بیمار به آمبولانس را داشتند، متوجه شدند دو عدد از چرخ‌های آمبولانس توسط فردی ناشناس، آسیب دیده و بادهای لاستیک آن خالی شده است!

نیروهای اورژانس با مشاهده این وضعیت برای انتقال بیمار درخواست حضور آمبولانس دیگری را دادند که آمبولانس دوم در محل حاضر شد اما متأسفانه طولانی شدن روند انتقال به‌‌دلیل اتفاق به‌‌وجودآمده باعث وخامت مجدد حال کودک شد و دختربچه جان خود را از دست داد و از تمام تلاش‌های نیروهای اورژانس نیز کمکی برنیامد.

گفتنی است؛ اداره حقوقی مرکز اورژانس تهران پیگیر پرونده این کودک در مراجع قضائی است.

غیرقابل انتشار: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها