جزئیات ثبت نام ترم تابستان دانشگاه پیام نور



مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: زمان انتخاب واحد ترم تابستان دانشگاه پیام نور از ۱۵ تیر آغاز می‌شود و تا ۲۵ تیر ادامه خواهد داشت.

به گزارش صبح ساحل، «محسن حیدری»، مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: طبق اعلام معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، تمامی دانشجویان می توانند در مهلت مقرر با مراجعه به سامانه جامع آموزشی گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir مطابق برنامه زمان بندی شده برای دانشجویان دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد برای انتخاب واحد اقدام کنند.

وی درباره ثبت تقاضای مهمانی دانشجویان نیز گفت: تمامی دانشجویان می توانند از ۱۲ تا ۱۵ تیر برای ثبت درخواست مهمانی به سیستم گلستان مراجعه کنند و پذیرش و ثبت‌نام مهمانی دانشجویان از سایر دانشگاه‌ها نیز تا ۲۰ تیر در مراکز و واحدهای مجری امکانپذیر است.

به گفته حیدری، کلاس‌های آموزشی دروس نظری صرفاً به صورت الکترونیکی در سطح کشور، منطقه ،استان و در سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه ارائه می شوند. وی با تاکید بر این که ارائه دروس به شیوه خودخوان مجاز نیست، گفت: درس حفظ جزء سی قرآن کریم به صورت عادی و بدون استاد ارائه می شود.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور تاریخ برگزاری امتحانات متمرکز ترم تابستان را از ۲۶ مرداد لغایت اول شهریور اعلام کرد. او گفت:حذف و اضافه دروس در دوره تابستان امکانپذیر نیست.

او با عنوان این که تغییر محل آزمون در دوره تابستان امکان پذیر نیست، گفت: در ترم تابستان صرفا امکان تقاضای مهمان برای دانشجویان دانشگاه در بازه زمانی تعیین شده مقدور است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها