مدیر کل بازرسی استان خبرداد:

دستگیری ۵کارمند اختلاسگر در هرمزگان 



مدیر کل بازرسی هرمزگان گفت: در رابطه با مقابله با جرم پولشویی و اختلاس برعلیه  ۵ نفر از کارکنان دولتی در استان  اعلام جرم شده و پرونده در حال پی گیری است.
 
به گزارش صبح ساحل، رضا ستائی مختاری در جلسه مطبوعاتی  افزود: از سال گذشته تاکنون علیه  ۱۸۴ نفر از مجموع کارکنان دستگاه های مختلف سطح استان     در موضوعات مختلف اعلام جرم  وتخلف شده است . وی ادامه داد: در این ارتباط پرونده  ۱۰۸ نفر  از آنها به هیات تخلفات  و پرونده  ۷۶ نفر نیز   به مراجع قضایی ارجاع داده شده است. مختاری  از باطل شدن یک هزار و ۸۴۹ فقره پرونده  و رسیدگی به یک هزارو ۸۱۵ فقره پرونده  شکایات و گزارش های مردمی در سامانه شکایت و اعلانات در خصوص اقدامات اجرایی و کارکنان دولت  در سال گذشته خبر داد و تصریح کرد : در این سه ماهه گذشته سال جاری از  ۴۳۳ فقره ، ۲۸۲ فقره شکایت رسیدگی شده است.
 
برگشت ۲۶۵ میلیارد تومان به حساب دولت 
مدیر کل بازرسی هرمزگان  در خصوص وصول مطالبات دولتی  و مالیات گفت: با ورود اداره بازرسی، قریب به ۱۶۲ میلیارد تومان از یک مجموعه نفتی که قراردادشان به اتمام رسیده بود در ظرف ۴۵ روز  به حساب دولت برگشت . وی از  وصول  مالیات یکی از صنایع غرب با مجموع مالیاتی استان قریب  ۱۰۳ میلیارد تومان بعد از شناسایی  به حساب دولت نیز مطالبی بیان کرد. 
 
رفع تصرف ۴۰ هکتار اراضی و حریم سواحل 
مدیر کل بازرسی هرمزگان در رابطه با رفع تصرف  اراضی  ملی ، دولتی و سواحل  در  شرق و غرب استان در یک سال  گذشته  گفت: در این بازه زمانی قریب به  ۳۵  هکتار  اراضی ملی رفع و۵ هکتار از ساحل و حریم آنجا  با همکاری دستگاه های اجرایی  رفع تصرف شد. مختاری از صدور اسناد و مالکیت ۳۸ هکتار حریم رودخانه های استان سخن گفت و گفت: بسیاری از  قرادادهای  مربوط  به طرح های کشاورزی ،غیر کشاورزی و  صنعتی  ودر حوزه سازمان کشاورزی و  شرکت های صنعتی تعیین تکلیف و ساماندهی  شدندالبته از وضعیت موجود راضی نیستیم و تلاش می کنیم در این مسیر  با موفقیت کار خود را پیش بریم ‌. 
 
نظارت برمزایده ها و مناقصه ها 
مدیر کل بازرسی هرمزگان به ۵۷۰ فقره  نظارت درحوزه مزایده و هزارو ۷۶ فقره نظارت در حوزه  مناقصه به صورت حضوری و الکترونیکی  نیز مطالبی ایراد کرد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها