توزیع برق هرمزگان به 300 اداره در استان، اخطار قطع برق داد



مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: در حال حاضر مصرف برق ۹۰۰ اداره در استان رصد و پایش می‌شود که  ۳۰۰ اداره بیش از الگوی تعیین شده برق مصرف می‌کنند.
به گزارش صبح ساحل، «محمد کریمی»، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: به ادارات پر مصرف اخطار داده شده که در صورت رعایت نکردن الگوی مصرف، برق آنها قطع می شود. به گفته وی دستگاههای دولتی موظف هستند مصرف خود را در ساعات اداری به میزان ۳۰ درصد و پس از پایان وقت اداری به میزان ۶۰ درصد نسبت به سال گذشته کاهش دهند. دستگاه‌هایی که این میزان را رعایت نکنند ابتدا اخطار قطع برق دریافت می کنند. در صورت بی توجهی به هشدار قطع و ادامه روند مصرف بی رویه، برق آنها قطع می شود.
کریمی اضافه کرد: از ابتدای خرداد ماه و با هدف مدیریت بار شبکه ، مصرف برق ادارات و نهادهای عمومی همه روزه بصورت آنلاین و از راه دور کنترل می شود که در صورت مصرف بیش از محدوده تعیین شده و بی توجهی به هشدار قطع، برق این مجموعه ها قطع شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گفت: اولویت شرکت توزیع نیروی برق در فصل تابستان ، تامین برق مطمئن مشترکین است و از تمام ظرفیت‌ها جهت مدیریت و پایداری شبکه برق در ایام پیک بار استفاده می شود.
وی همچنین از مشترکین خواست: با مصرف بهینه برق در فصل تابستان بویژه در ساعات اوج بار بعد از ظهر به پایداری شبکه کمک کنند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها