قرعه کشی بازی پلی آف لیگ دسته دوم فوتبال کشور 

شهرداری بازی رفت را در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار می کند 



قرعه کشی بازی پلی آف لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور انجام شد.
به گزارش صبح ساحل، از سوی کمیته مسابقات سازمان لیگ  قرعه کشی مرحله پلی آف  رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور  در محل سازمان لیگ برگزار شد.
دو تیم شهرداری بندرعباس و ون پارس اصفهان موفق شدند از گروه های اول و دوم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور به مرحله پلی آف راه یابند تا یکی از این دو تیم بعد از انجام دو بازی و کسب امتیازات لازم به عنوان تیم سوم راهی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور شوند.
در قرعه کشی انجام شده در بازی رفت که در تاریخ  هفتم  تیرماه ساعت ۲۰:۱۵ در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار می شود و  تیم ون پارس  اصفهان  به عنوان میزبان و تیم شهرداری به عنوان تیم مهمان مشخص شدند.بازی برگشت پلی آف هم در تاریخ سیزدهم تیرماه  ساعت ۲۰:۱۵ در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس برگزار خواهد شد. همچنین فینال لیگ دسته دوم با حضور نمایندگان تیم های شاهین بندرعامری و چوکای تالش برگزار می شود. در پایان هفته بیست ششم و پایانی لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور در  گروه اول ، تیم چوکا تالش با ۵۴ امتیاز صدرنشین شد  و به صورت مستقیم راهی لیگ یک شد. شهرداری بندرعباس با ۵۰  امتیاز در مکان دوم ایستاد و راهی پلی آف شد.
 شهدای رزکان البرز با ۴۶ امتیاز در مکان سوم قرار گرفت.  شهید اورکی اسلامشهر با ۴۴ امتیاز در مکان چهارم، شهرداری ماهشهر با ۴۲ امتیاز پنجم، نیروی زمینی  تهران با ۴۲ امتیاز ششم، سپیدرود رشت با ۳۴ امتیاز هفتم ،  شهدای بابلسر با ۳۲ امتیاز هشتم، نفت و گاز گچساران با و پیام توس با ۲۹ امتیاز و به دلیل تفاضل گل نهم و دهم ،شهرداری بم با ۲۸ امتیاز یازدهم، بعثت کرمانشاه با ۲۷ امتیاز دوازدهم ، آبی پوشان تهران  با ۲۴ امتیاز سیزدهم و  ایرانجوان بوشهر با ۸ امتیاز در مکان‌ چهاردهم  ایستادند و دو تیم آبي پوشان و ایرانجوان بوشهر به لیگ دسته سوم سقوط کردند.
در گروه دوم هم تیم شاهین بندر عامری با ۵۴ امتیاز به صورت مستقیم راهی لیگ یک شد. ون پارس اصفهان با ۴۷ امتیاز دوم شد و حریف شهرداری بندرعباس در بازی پلی آف شد. شهید قندی یزد با ۴۴ امتیاز سوم شد. فولاد نوین اهواز با ۴۳ امتیاز چهارم شد.
از این گروه تیم های عقاب تهران با ۴۲ امتیاز و گل ریحان البرز با ۵ امتیاز راهی لیگ دسته سوم شدند.
در پایان مسابقات  لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور تیم های اول هر گروه به طور مستقیم به لیگ یک راه یافتند  و تیم های دوم گروه اول و دوم  به صورت پلی آف با هم رقابت می کنند تا تکلیف سومین تیم صعود کننده به لیگ یک مشخص شود.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها