فینال لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاه های کشور 

فولاد هرمزگان بازی اول را با پیروزی به پایان برد 



تیم بسکتبال فولاد هرمزگان بازی اول فینال  لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاه های کشور را با پیروزی به پایان برد.  
 
به گزارش صبح ساحل،  تیم بسکتبال فولاد هرمزگان در نخستین بازی فینال لیگ دسته دوم موفق شد  تيم اورتا ساری را شکست دهد‌. در این ديدار که در تالار آزادی تهران برگزار شد شاگردان ناصر عباس زاده موفق شدند با نتیجه ۶۳ بر ۵۹ مقابل  تيم اورتا ساری به برتری دست یابند. بازی دوم فینال روز جمعه سوم تیرماه در تالار آزادی تهران برگزار خواهد شد. 
تیم فولاد هرمزگان  با کسب یک  پیروزی و یک شکست در مرحله نیمه نهایی لیگ دسته دوم  بسکتبال باشگاه های کشور علاوه بر این که به لیگ دسته اول کشور راه یافت  فینالیست هم شد. 
تیم فولاد هرمزگان به عنوان تیم اول گروه جنوب در مرحله یک چهارم نهایی به میزبانی اصفهان در بازی اول با تیم  پارسه گرمسار که عنوان چهارمی گروه شمال را کسب کرد ۷۶ بر ۷۴ به برتری دست یاف. در بازی برگشت فولاد هرمزگان و پارسه گرمسار ۸۶ -  ۸۶ مساوی شدند تا در مجموع دو بازی رفت و برگشت تیم بسکتبال فولاد هرمزگان به مرحله نیمه نهایی صعود کند. در مرحله نیمه نهایی  تیم فولاد هرمزگان به مصاف تیم نخلستان جم تهران رفت.
در بازی اول  ٨١ بر ٨٠ بازی را واگذار کرد اما در بازی دوم نیمه نهایی  ٧٦ بر ٧٣ حریف خود را شکست داد تا با تفاضل بهتر به فینال ليگ دسته دوم بسکتبال باشگاه های کشور صعود کند‌.
نويد كهوری، علي شبتاری، ستار دشت پيما، امير دادی زاده، همايون لشنی،  بنيامين خضری ، آريا جعفری، آرين گردی  تختی، نعمت ناصری،  امير حسين نادری، ياسين درويش نژاد، امير علی شبدر ،  ايليا اميری توسلی، هومن اسماعيلی، ايليا ميرزايی، علي رفيعی، و ياشار فتايی ۱۷ بازیکن تیم فولاد هرمزگان در این دوره از مسابقات هستند. كادر فنی تیم فولاد را سرپرست محمد زارعی،  سرمربی ناصر عباس زاده بندری، كمک مربیان  صادق مصفا و احمد رضا كهورزاده ، تداركات جواد جوذری و پشتيباني مجيد محمدی هستند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها