رییس ستاد مدیریت بحران کیش:

تمهیدات لازم برای افزایش پروازها در جزیره کیش/ گران شدن بلیت هواپیما صحت ندارد



رییس ستاد مدیریت بحران کیش گفت: به منطور آسایش خاطر کیشوندان تمهیدات لازم برای افزایش پروازها از این جزیره به نقاط مختلف کشور انجام شده است.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، سعید پورزادی در جلسه مدیریت ستاد بحران کیش با اشاره به اینکه در زلزله صبح امروز هیچ کدام از زیرساخت های فرودگاه و بندرگاه جزیره آسیب ندیده است اظهارکرد: شایعه ای در فضای مجازی مبنی بر گران شدن بلیط های هواپیماها مطرح شده بود که این موضوع صحت ندارد.
وی با بیان اینکه از صبح امروز سعی شده با همکاری سازمان  هواپیمایی و شرکت های خدمات هوایی پروازهای فوق العاده ای جهت خروج کیشوندانی که نگران هستند دایر شده، گفت که دست اندرکاران هم اکنون در حال فروش بلیط ها هستند تا از ساعت یک تا هفت بامداد روز یکشنبه نسبت به حمل و نقل مسافران اقدام کنند.
وی با تاکید براینکه مردم با وقوع زلزله که البته قابل پیش بینی نیست در کنار رعایت موارد ایمنی آرامش خود را به صورت کامل حفط کنند، افزود: برای ارائه خدمات مناسبت تر در مواقع ضروری تامین ۱۱ آمبولانس با همکاری وزارت کشور و تامین بالگردها با همکاری نهادهای مختلف امدادی هماهنگی های لازم انجام شده تا در سریع ترین زمان ممکن در جزیره مستقر شوند.
پورزادی یادآور شد: تمهیدات لازم در خصوص ذخیره آذوقه، سوخت و کالاهای اساسی و همچنین اسکان موقت کیشوندان در این جزیره انجام شده است و از از این حیث نگرانی وجود ندارد.

 

صبح امروز زمین لرزه ۵.۶ ریشتری جزیره کیش را لرزاند.

در این زمین لرزه ۳۱ نفر مصدوم شدند که ۱۹ تن از مصدومان مرد و ۱۲ نفر نیز زن هستند .

 چهار نفر از مصدومان به علت سقوط از ارتقاع دچار شکستگی شده اند که یک نفر از این افراد به علت سقوط از طبقه سوم دچار ضربه‌ مغزی، شکستگی و خونریزی شده بود و علی رغم انجام عملیات درمانی در اتاق عمل به علت شدت جراحات وارده، جان خود را از دست داد.
هم اکنون ۲ تن از مصدومان در بیمارستان بستری هستند و بقیه به صورت سرپایی درمان و ترخیص شده اند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها