مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان 

تیم اجرایی هیات ووشو در مسیر خوبی حرکت می کند 



جلسه اعضای هیات ووشو استان با مدیر کل ورزش و جوانان برگزار شد. 
به گزارش صبح ساحل ، جلسه اعضای هیات ووشو  با  خادمی، مدیر کل ورزش و جوانان استان درمحل دفتر مدیرکل برگزار شد. 
مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان در این جلسه اظهار داشت: تیم اجرایی هیات ووشو در مسیر خوبی حرکت می کند و تاکنون توانسته مربیان، داوران و ورزشکاران خوبی را استعداد یابی و پرورش دهد.
متولی ورزش استان بیان داشت: امیدوارم ورزشکاران ووشوکار استان بتوانند مسیر رشد و توسعه  را ادامه دهند تا در آینده ای نه چندان دور ملی پوشان و قهرمانان خوبی از این خطه به تیمهای ملی اعزام شوند.
مجتبی عامری سیاهوئی سرپرست هیات ووشو استان در این جلسه ، ضمن قدردانی از حسن اعتماد مدیر کل ورزش وجوانان و ریاست  فدراسیون گفت:در طول ۲۷ روز که مسئولیت سرپرستی هیات را داشته ام با کمک تیم اجرایی متعهد ، همراه موفق به برگزاری بیش از  ۱۶۷ مسابقه در رده های مختلف در بین بانوان و آقایان جهت انتخاب منتخب استان ، منتخب دانش آموزی شده ایم .
سرپرست هیات ووشو استان در ادامه یادآورشد :  در بخش ساندا با تمامی محدودیت که وجود داشت رقابت های قهرمانی ووشو آقایان استان در همه رده های سنی و انتخابی نوجوانان جهت اعزام به مسابقات دانش آموزی کشور با برگزاری بیش از ۹۷ مسابقه بین ۱۲۲ شرکت کننده درقالب ۷ تیم از شهرستان های بندرعباس ،میناب، بیکاه رودان ، رودخانه ، بندرلنگه ، رویدر و بشاگرد برگزار شد. 
لازم به ذکر است در این جلسه کادر اجرایی هیات ووشو استان به بیان  نظرات خود پرداختند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها