دیدارمدیر مخابرات منطقه هرمزگان با امام جمعه و جمعی از مسئولین شهرستان قشم



مدیر مخابرات منطقه هرمزگان با امام جمعه ،فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان قشم، دیدار داشتند.

      

به گزارش صبح ساحل، مهدی حیدری مدیر منطقه و هیئت همراه در سفری یکروزه به شهرستان قشم با حضور در شورای اداری که در فرمانداری شهرستان قشم برگزار شده بود ،  با حجت الاسلام دکتر حاجبی امام جمعه ، محمد محمد حسینی فرماندار،  اوجی زاده جانشین سپاه  و جمعی از مسئولین دیدار و درباره وضعیت ارتباطی شهرستان قشم بحث و تبادل نظر کردند.

مدیر مخابرات منطقه هرمزگان در این دیدار که با هدف ارتقای زیرساخت های مخابراتی قشم برگزار شد، گزارشی از عملکرد مخابرات این جزیره ارائه کرد . 
سپس محمد  محمد حسینی فرماندار در این نشست با بیان اینکه جزیره قشم منطقه ای گردشگری و پرتردد می باشد گفت :  ارتقای شبکه (3G) و (4G)  این شهرستان می بایست در اولویت کاری شرکت مخابرات قرار بگیرد.
 فرماندار شهرستان قشم در بخش دیگری از سخنان خود به اهمییت مخابرات برای تقویت حوزه پدافند غیر عامل اشاره کرد و یادآور شد : پدافند غیر عامل یکی از مباحث مهمی است که شهرستان قشم نیازمند پرداختن جدی به آن می باشد .
فرماندار شهرستان قشم سپس با تبریک انتصاب فرخ شرف به سمت سرپرست اداره مخابرات قشم و آرزوی موفقیت برای شرف از زحمات 13 ساله حسن هاشمی رئیس سابق مخابرات این شهرستان و تلاشهای صادقانه و دلسوزی ایشان در پیگیری و توجه به مشکلات ارتباطی مخابرات شهرستان قشم تقدیر و تشکر کرد .
بازدید از مرکز تلفن درگهان و گیاهدان از دیگر برنامه های مهندس حیدری در سفر به شهرستان قشم بود . 
جزیره قشم با وسعت یکهزار و ۵۰۰ کیلومترمربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در خلیج فارس گسترده شده است. شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.
منتظر تایید: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها