کشف انبار احتکار 10 تن مرغ  و گوشت و کالاهای اساسی



 پلیس امنیت عمومی استان ضمن شناسایی یک انبار احتکار کالاهای اساسی ،10 تن مرغ  و گوشت احتکار شده  و غیر قابل مصرف کشف و ضبط شد.

    

به گزارش صبح ساحل،  معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان در تشریح این خبر بیان داشت: مأموران پليس  امنیت عمومی استان در راستاي  مقابله و برخورد با احتکارکالاهاي اساسي، با اشراف اطلاعاتي و گشت زنی های هدفمند در محلات مختلف شهرستان بندرعباس یک انبار احتکار کالای اساسی را در يکي از محلات این شهرستان شناسایی و پيگيري موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی روز گذشته ضمن هماهنگی با مقام قضائی با حضور نمایندگان سازمان صنعت و معدن و دامپزشکی استان به محل اعزام و در بازرسی از انبار  مورد نظر 10 تن مرغ  و گوشت احتکار شده کشف کردند.

سرهنگ موسی عرب با بیان  این برابر اعلام سازمان دامپزشکي استان اين کالاها فاسد بوده و قابليت مصرف انساني ندارند ، تصریح کرد: در این خصوص 2 متهم دستگیر و  با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و انبار مورد نظر پلمپ شد.

این مسئول انتظامی استان خاطر نشان کرد: احتکار کالاي اساسي موجب اختلال در توزيع مناسب و به موقع کالاها شده و ثروت ملي در يد مفسدان  اقتصادي قرار می گیرد که به واسطه اين عمل اموال و ثروت هاي نامشروع تحصيل ، و در دراز مدت مانع جدي جهت گردش صحيح ثروت در جامعه می گردد و پيامدهای منفی آن وارد آمدن فشارهاي اقتصادي بر مردم و اختلال در نظام توزيع کالا و بي ثبات کردن امنيت رواني مردم می باشد.

 معاون اجتماعی و فرهنگی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان با تاکید بر اینکه پلیس با محتکران کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی  که گاها سلامت مردم را به خطر می اندازند برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه فعالیت به مخلان امنیت عمومی و اقتصادی را نخواهد داد از  عموم شهروندان  و مردم استان خواست، در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت هاي غيرقانوني مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها