۹۰۰ بسته مواد غذایی از اصفهان به زلزله‌زدگان هرمزگان ارسال شد



مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان از ارسال ۹۰۰ بسته مواد غذایی ۷۲ ساعته از سمت جمعیت هلال احمر اصفهان به زلزله‌زدگان هرمزگان خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «منصور شیشه‌فروش»، مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان در پاسخ به میزان امدادرسانی و کمک‌های اهدایی استان به زلزله‌زدگان هرمزگان، گفت: پس از وقوع زلزله ما برای امدادرسانی و اعزام‌ نیروهای امدادی به مناطق زلزله‌زده اعلام آمادگی کردیم اما در این زمینه از استان اصفهان اعلام‌ نیازی نشده و از استان‌های همجوار نیرو اعزام شده است.

با این حال جمعیت هلال احمر استان تاکنون 900 بسته غذایی 72 ساعته و دو هزار کنسرو با یک دستگاه کامیون به مناطق زلزله‌زده اعزام کرده است.

وی با بیان اینکه استان اصفهان در زمان حوادث ناگوار همیشه در صف اول امدادرسانی قرار داشته خاطرنشان کرد: به طور مثال در سیلابی که بهمن ماه سال گذشته در استان هرمزگان اتفاق افتاد، نیروهای امدادی و بنیاد مسکن استان اصفهان در دو شهرستان میناب و رودان حضور پیدا کردند و طی 70 روز آواربرداری انجام می‌دادند.

مدیرکل مدیریت بحران استان در ادامه گفت: با پایان عملیات آواربرداری نیز هنوز دو اکیپ بازسازی اماکن مسکونی از سمت بنیاد مسکن استان از بهمن ماه تاکنون در دو شهرستان استان هرمزگان حضور دارند و در حال بازسازی اماکن مسکونی هستند. وی افزود: عملیات بازسازی و تعمیرات حدود 783 واحد مسکونی به استان اصفهان واگذار شده بود که تاکنون حدود 50 درصد بازسازی‌ها پیشرفت فیزیکی داشته و عملیات همچنان ادامه دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها