مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم:

موضوع مسکن در جزیره قشم با اجرای کامل طرح مسکن جوانان حل می‌شود



مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، اجرای کامل طرح مسکن جوانان را کلیدی برای حل معضل مسکن در این جزیره دانست.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، افشار فتح الهی در دیدار با مردم محله سجادیه شهر قشم در مسجد امام رضا(ع) این محله پس از شنیدن خواسته‌های مردمی اظهار داشت: انتظارات مردم از منطقه آزاد قشم به‌عنوان نماینده دولت به‌حق است و ما بابت کاستی این سال‌ها، شرمنده مردم هستیم.

وی ادامه داد: در تلاشیم تا با بازگرداندن زمین‌های بیت‌المال به کمک دستگاه قضا، بخشی از حقوق مردم را احیا کنیم و در ۶ ماه گذشته موفق شدیم ۲۰۷ هکتار زمین در جزیره به ارزش بیش از ۱۲۰۰ میلیارد تومان را به بیت‌المال بازگردانیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پاسخ به خواسته‌های مردمی مبنی بر معضل مسکن گفت: با اجرای کامل طرح مسکن جوانان در جزیره، معضل مسکن قشم حل می‌شود.

فتح الهی با اشاره به حجم بالای مشکلات و کارهای برزمین مانده در این منطقه افزود: موضوعاتی مانند آب، مسکن و شغل از مواردی است که باید در این سال‌ها در یک منطقه آزاد حل می‌شده اما متاسفانه هنوز مشکلات بسیاری وجود دارد که ما را شرمنده مردم کرده است.

وی بر پیگیری موارد یادشده به‌عنوان اولویت کاری این سازمان تاکید کرد و خواستار همراهی و صبوری مردم تا پایان حل مشکلات شد.

 مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه از معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم خواست تا در حوزه فضاهای آموزشی به‌صورت مستقیم وارد عمل شده و به ارتقا این بخش کمک کند.

 

آغاز اصلاح و بهسازی شبکه آب و فاضلاب شهر قشم


فتح الهی همچنین از آغاز اصلاح و بهسازی شبکه آب و فاضلاب شهر قشم خبر داد و گفت: به‌منظور ارتقا سطح کیفی آب مصرفی شهروندان این اقدام با همکاری معاونت عمرانی سازمان در دست اجرا است.

وی در خصوص اقدامات سازمان منطقه آزاد قشم برای بهبود وضعیت اقتصادی در جزیره یادآور شد: به‌کارگیری نیروهای بومی در همه شرکت‌ها و فعالیت‌های اقتصادی و خدماتی جزیره، مورد تأکید ما بوده و این موضوع به همه فعالان اقتصادی به‌صورت کتبی ابلاغ شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به آغاز اجرای طرح اصلاح درختان در محلات شهر قشم اشاره کرد و گفت: نخستین محله برای اجرای این طرح، محله سجادیه است.

 در این دیدار مردم محله سجادیه به بیان مشکلات خود پرداختند که موضوع اشتغال، مسکن، فضای آموزشی و رفاهی بخش‌هایی از این خواسته بود.  

در پایان این دیدار که با اقامه نماز جماعت در کنار مردم محله سجادیه همراه شد، تمامی درخواست‌ها به‌صورت مکتوب جمع‌آوری و دستور پیگیری برای حل آن‌ها داده شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها