مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان خبر داد:

برگزاری مسابقات ورزشی فرهنگیان با حضور بیش از ٨٠٠ شرکت کننده 



مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان از برگزاری مسابقات ورزشی فرهنگیان هرمزگان با حضور بیش از ٨٠٠ شرکت کننده در گروه برادران و خواهران مناطق استان خبر داد.
 
به گزارش صبح ساحل، محمد قویدل بیان کرد:بدون تردید پی ریزی یک جامعه سالم و با نشاط در گرو سلامت روحی و جسمی اعضای جامعه و مرهون تلاش نیروی انسانی سالم ، کارآمد و فکور است، از این رو توجه مستمر به سلامت عموم شاغلین از اهمیت به سزایی برخوردار است.
وی در ادامه افزود: نقش محوری و بی بدیل منابع انسانی اعم از معلمان و کارکنان شاغل در تحقق اهداف عالیه نظام تعلیم و تربیت بدیهی است. در همین راستا برای صیانت از سلامت روحی و جسمی این منبع تأثیرگذار و ارزشمند ، جهت اجرای مفاهیم اسناد بالا دستی به ویژه مندرجات زیر نظام منابع انسانی و راهکارهای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و سند تحول دولت مردمی در حوزه ورزش می بایست زمینه شادابی ، نشاط و انگیزش این عزیزان را از طریق مشارکت فعالیت های روح بخش ، نشاط آفرین و سلامت محور تربیت بدنی و ورزش فراهم نمود. 
این مقام مسئول در ادامه عنوان کرد:این دوره از مسابقات در دو بخش برادران و خواهران از تاریخ ١٣ تیرماه به میزبانی آموزش و پرورش شهرستان های میناب ، رودان ، بندر خمیر و ناحیه دو بندرعباس  آغاز شده است.
شایان ذکر است مسابقات ورزشی فرهنگیان در دو بخش برادارن (فوتسال زیر ۴۰ سال ، فوتسال بالای ۴۰ سال ، والیبال ، تنیس رومیز ) و خواهران ( والیبال ، بدمینتون ، تنیس روی میز ) برگزار می شود و  منتخبین این مسابقات از تاریخ ۱۸ تیر ماه به مسابقات مرحله کشوری اعزام می شوند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها