نصب کانکس‌ها در منطقه زلزله‌زده سایه‌خوش تا ۴۸ ساعت آینده به پایان می‌رسد



 معاون هماهنگ کننده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: عملیات نصب ۴۰۰ دستگاه کانکس های اهدایی از سوی سپاه پاسداران توسط گروه های جهادی در منطقه زلزله زده سایه خوش بندرلنگه از عصر امروز آغاز شده و تا ۴۸ساعت آینده به پایان می رسد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، سرهنگ حسن صنعتکاران عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران افزود: سپاه پاسداران ۴۰۰ دستگاه کانکس به منطقه زلزله زده سایه خوش بندرلنگه اهدا کرده که هم اکنون ۲۰ گروه جهادی مشغول نصب و راه اندازی آن هستند.
وی بیان داشت: همزمان با نصب کانکس‌ها، ۱۵۰ چشمه دستشویی و حمام نیز در منطقه سایه خوش بندرلنگه جانمایی و نصب می شود و آبرسانی سیار با تانکرهای آبرسان هم تا رفع کامل مشکل آب، در حال انجام است.
معاون هماهنگ کننده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان اظهارداشت: امداد رسانی گروه های فعال و توانمند جهادی و بسیجی در منطقه زلزله زده سایه خوش و روستاهای اطراف آن از همان آغازین لحظه‌های وقوع زلزله آغاز شده و تا زمان عادی شدن وضعیت ادامه دارد.
سرهنگ صنعتکاران ادامه داد: از زمان وقوع زلزله سایه خوش تاکنون، گروه های بسیجی و سپاهی، نیروهای نظامی و انتظامی و مسوولان استانی و ملی در صحنه حضور پیدا کرده اند اما مانند همیشه، گروه های جهادی در راس خدمت رسانی به زلزله زدگان هستند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها