همزمان با دهه امامت و ولایت؛

دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس با مردم در قشم دیدار کرد



همزمان با دهه امامت و ولایت، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان با ۸۶ نفر از  مردم در مصلی نماز جمعه قشم دیدار کرد.
به گزارش صبح ساحل، همزمان با دهه امامت و ولایت و به منظور شفافیت در پاسخگویی و تسریع در رسیدگی به مطالبات مردم، «علیرضا احمدی منش»، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان با ۸۶ نفر از شهروندان و نمازگزاران در مصلی نماز جمعه شهرستان قشم دیدار کرد.
در این دیدار، مراجعان درخواست‌های خود را در خصوص موضوعات مختلف حقوقی و قضایی مطرح نمودند و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان پس از بررسی مطالبات مردم، دستورات لازم را صادر کرد. 
«علیرضا احمدی منش»، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان در حاشیه این دیدار مردمی اظهار داشت: عمل به مطالبه به حق مقام معظم رهبری و ریاست قوه قضائیه مبنی بر ارائه خدمت آسان به شهروندان، تکریم ارباب رجوع و تسریع در رسیدگی به مشکلات مردم، از مهمترین اهداف برگزاری میز خدمت در مصلی نماز جمعه قشم است.
احمدی منش در ادامه افزود: یکی از برنامه های کاری مسئولان ارشد قضایی استان هرمزگان در سفرهایی که به شهرستان های مختلف دارند همین موضوع ملاقات مردمی است که خوشبختانه با استقبال خوب مردم مواجه شده است.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها