هشدار نارنجی هواشناسی برای هرمزگان و 13 استان دیگر:

برخی نقاط استان تحت تاثیر سامانه مونسون



هشدار نارنجی هواشناسی امروز برای سیستان و بلوچستان، کرمان، فارس، هرمزگان، بوشهر، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، یزد، مازندران، تهران، البرز و سمنان برقرار است.

  

به گزارش صبح ساحل، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان هواشناسی، بر اساس این هشدار در مناطق مذکور، رگبار و رعدوبرق، گاهی تگرگ و نیز وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

مرضیه سی سی پورکارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان افزود: در ارتفاعات استان و برخی نقاط دریایی در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار پراکنده باران و رعد وبرق گاهی با تند باد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود.

وی افزود: توجه به سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی بویژه در مناطق شمالی و شرقی استان از قرار گیری در حریم رودخانه‌های فصلی خودداری شود.

سی سی پور گفت: روز چهارشنبه نیز تاثیرات سامانه مونسونی در ارتفاعات استان مورد انتظار خواهد بود و به تدریج از روز پنجشنبه از تاثیرات آن در استان هرمزگان کاسته خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: در طول روز شرایط تردد‌های دریایی مساعد خواهد بود، اوایل شب با توجه به احتمال ابرناکی و افزایش سرعت باد در بنادر غربی استان و نقاطی از تنگه‌ی هرمز، دریا در این مناطق کمی متلاطم پیش بینی می‌شود.

از لحاظ دمایی روز چهارشنبه در غالب نقاط استان افزایش ۱ تا ۲ درجه‌ای دما مورد انتظار است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها