لیگ دسته اول فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور

فولاد هرمزگان و شهرداری بندرعباس طوفانی شروع کردند 



دیدارهای هفته نخست لیگ دسته اول فوتبال ساحلی باشگاه های کشور امروز چهارشنبه دوازدهم مردادماه برگزار شد. 
به گزارش صبح ساحل در هفته اول لیگ دسته اول فوتبال ساحلی باشگاه های کشور شش بازی در بندرعباس،  سمنان، بندرگز، یزد، گناوه و بندرانزلی برگزار  شد.
در این دوره از مسابقات ۱۲ تیم در دو گروه شش تیمی با هم به رقابت خواهند پرداخت. در این فصل از مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ساحلی باشگاه های کشور تیم های فولاد هرمزگان،  شهرداری بندرعباس و شهرداری دشتی پارسیان سه نماینده هرمزگان هستند.
در بندرعباس تیم شهرداری بندرعباس در دربی استان به مصاف شهرداری دشتی پارسیان رفت. در دوازده دقیقه اول علی میرزایی گل نخست را برای شهرداری بندرعباس به ثمر رساند. در ادامه سفید پوشان شهرداری بندرعباس از روی نقطه پنالتی توسط پوریا سورویی به گل دوم رسید و با همین نتیجه این دوازده دقیقه را به پایان بردند.
در دوازده دقیقه دوم هم منصور مدارایی سرمربی و دروازه بان تیم شهرداری بندرعباس برای سومین بار دروازه سبزپوشان پارسیان را باز کرد.
بعد از آن احسان چمن آر یکی از گل های خورده را برای پارسیان جبران کرد. در ادامه دوازده دقیقه دوم شهرداری توسط رضا آزاد به گل چهارم رسید تا بازی در دوازده دقیقه دوم چهار بر یک به پایان برسد.
در دوازده دقیقه سوم و پایانی شاهد گلی نبودیم تا این دیدار چهار بر یک به سود شهرداری بندرعباس به پایان برسد.
فولاد هرمزگان در بندرگز با ملوان این شهر دیدار کرد و موفق شد این تیم را شش تایی کند.
برای فولاد هرمزگان افشین آشیان و  موسی خاکش زاده،  هر کدام دو گل و عظیم پزشک و مرتضی  حسین پور  یک گل زدند. شهرداری بندرعباس و فولاد هرمزگان با این دو برد طوفانی نشان دادند که این فصل خود را مهیا می‌کنند که راهی لیگ برتر شوند.‌
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها