پلمب ۶ واحد میوه فروشی متخلف در قشم



رییس اداره تعزیرات حکومتی قشم از تشکیل پرونده برای ۶ واحد میوه‌ فروشی متخلف و پلمب این واحدها به دلیل گرانفروشی و عدم درج قیمت در این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل، وحید ترکاشوند اظهار کرد: با اعلام گزارش بازرسان دستگاه های نظارتی مبنی بر گرانفروشی و عدم درج قیمت در این واحدهای میوه فروشی پرونده هایی برای آنها تشکیل شد.

وی توضیح داد: پس از انجام تحقیقات لازم و طی مراحل قانونی، از سوی شعبه بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان قشم با توجه به مستندات موجود در پرونده ها و احراز تخلف، واحدهای متخلف علاوه بر پرداخت جزای نقدی نسبت به پلمب و نصب پارچه تخلف بر سر در این واحدها به مدت ۱۰ روز محکوم شدند.

رییس اداره تعزیرات حکومتی قشم ادامه داد: یکی از مهم‌ترین اصولی که واحدهای صنفی باید رعایت کنند درج قیمت تمام اجناس و کالاها به صورت واضح در دید مشتریان است و واحدهایی که این مورد را رعایت نکنند خلاف قواعد نظام صنفی عمل کرده و متخلف محسوب می شوند.
 
ترکاشوند اعلام کرد: هفته آینده نیز با تشکیل گشت های مشترک و انفرادی با تمرکز بر گرانفروشی، تقلب در کسب، عدم رعایت دستور العمل بهداشتی و عدم درج قیمت از تمامی اصناف سطح شهرستان قشم به ویژه میوه فروشی ها، واحدهای عرضه مرغ و گوشت و فروشگاه های زنجیره ای بازرسی های انجام می شود که با مشاهده کوچکترین تخلف، پرونده برای آنان تشکیل و با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه جریمه‌ متخلفان طبق مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، ۱۰ برابر شده‌ است اظهار داشت: برخورد قاطع با متخلفان بازار در دستور کار تعزیرات حکومتی قرار دارد و کوتاهی در این امر تضییع حقوق مردم خواهد بود.

رییس اداره تعزیرات حکومتی قشم اعلام کرد: قشموندان می‌توانند هر گونه گرانفروشی، کم فروشی، احتکار و قاچاق کالا را با شماره تلفن ۰۷۶۳۵۲۴۱۲۱۰ یا با سامانه ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی و سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت مطرح کنند.

وی افزود: همچنین شماره ۰۷۶۳۵۲۵۲۵۲۴ اصناف منطقه آزاد قشم نیز آماده دریافت گزارش مردمی در خصوص موارد یادشده است.

 

۶ واحد میوه فروشی متخلف در قشم پلمب شدند

منتشر شده: 1
اقا
۱۳ امرداد ۱۴۰۱
سلام . تو بندرعباسم گرانی برخی سوپرماکتا بیداد میکنه قیمت جدید روی اجناس قدیمی تو رو خدا کنترل و نظارت کنید
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها