محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در بندرعباس اعلام شد



رئیس پلیس راهور استان هرمزگان محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی و شهری مراسم تاسوعا و عاشواری حسینی در بندرعباس را تشریح کرد. 
به گزارش صبح ساحل، «سرهنگ مجیدصالح پور»،رئیس پلیس راهور استان هرمزگان ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت سرور و سالار حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، گفت: پلیس راهنمایی رانندگی استان با تمام توان در راستای تسهیل در عبور و مرور عزاداران حسینی تلاش می‌کند تا ضمن ارائه خدمات خدا پسندانه سهم کوچکی در این عزاداری داشته باشد.
وی افزود: برای تسهیل تردد شهروندان و هیئت‌های عزاداری در صبح روز تاسوعا با عنایت به برگزاری مراسم در نوارساحلی و در زیرپرچم در بوستان غدیر، محدودیت تردد و دسترسی درکنار گذر لاین جنوبی بلوار ساحلی در محدوده مذکور انجام می‌شود.
این مسئول انتظامی افزود: محدودیت ترافیکی شهر بندرعباس در روز عاشورا نیز از ساعت 6 صبح تا پایان نمازظهر عاشورا، در مسیرهای میدان حضرت امام، تقاطع شهید مطهری تا میدان انقلاب و همچنین در مسیرهای مقابل بلوار امام خمینی ره از میدان شهداء تا میدان انقلاب و کلیه مسیرهای ورود به خیابان تاپایان مراسم عزاداری ظهر عاشورا اعمال می‌گردد.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان هرمزگان ضمن در خواست از شهروندان و رانندگان عزیز جهت همکاری شایسته با ماموران پلیس در نظم بخشی به ترافیک شهری در روز عاشورا، در صورت لزوم و ضرورت تردد از مسیرها جایگزین در بلوار جمهوری و بلوار ساحلی جهت تردد استفاده کنند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها