۵۶۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل بندرعباس و سیریک کشف شد



فرمانده مرزبانی هرمزگان گفت: ماموران مرزبانی استان و طی چند مرحله عملیات، ۵۶۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل بندرعباس و سیریک کشف شد.

 

به گزارش صبح ساحل، سردار حسین دهکی روز شنبه با اعلام این خبر به رسانه ها اظهار داشت: در همین رابطه ۱۸ نفر متهم دستگیر و هشت فروند شناور حامل سوخت قاچاق توقیف شده است.

و با بیان اینکه نیروهای مرزبانی قاطعانه با قاچاقچیان برخورد می کنند، افزود: در همین راستا و با توجه به اینکه مقابله با قاچاق یکی از اولویت های مهم کاری نیروهای مرزبانی است، این نیروها ۶۰۰ متر خط لوله انتقال سوخت در سواحل بندر کلاهی میناب را کشف کردند.

سردار دهکی ادامه داد: مرزبانان این خط لوله انتقال سوخت قاچاق را که قاچاقچیان به طرز ماهرانه‌ای از زیر ماسه های ساحل به سمت اعمال دریا کشیده بودند را شناسایی و منهدم کردند.

وی با بیان اینکه تلاش مرزبانان برای شناسایی عوامل این پرونده ادامه دارد، خاطرنشان کرد: قاچاقچیان این خط لوله را از ساحل به عمق دریا کشیده و از آن طریق سوخت قاچاق را به شناورهای مختلف انتقال می‌دادند.

فرمانده مرزبانی هرمزگان تاکید کرد: نیروهای مرزبانی با اشراف اطلاعاتی و حضور در تمام نقاط مرزی کشور اجازه نمی‌دهند قاچاقچیان در هیچ نقطه‌ای از مرزهای ایران اسلامی احساس امنیت و آرامش کنند و به هیچ وجه اجازه نمی دهند، عده ای سودجو منافع ملی را به خطر بیندازند و به تولید کالاهای اساسی کشور ضربه بزنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها