ارائه بیش از ۲ هزار خدمت پزشکی رایگان در جزایر هرمزگان



مشاور امور پزشکی استاندار هرمزگان از ارائه دو هزار و ۵۳۴ خدمت پزشکی و دندانپزشکی رایگان توسط گروه‌های جهادی در جزایر این استان طی سال‌جاری خبر داد.

            

به گزارش صبح ساحل، محمدرضا مهری امروز در قشم اظهار داشت: یکی از مهمترین اولویت‌ها و پیگیری‌های استاندار هرمزگان، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم مناطق کم برخوردار استان است و در همین راستا نیز حمایت و برنامه‌ریزی خوبی برای انجام کارها توسط گروه‌های جهادی در هرمزگان انجام می‌شود.

وی افزود: تیرماه امسال یک گروه جهادی متشکل از چهار پزشک در جزیره بوموسی حضور یافته و بیش از 200 خدمت پزشکی رایگان به مردم این منطقه ارائه کرده است.

مهری بیان داشت: یک گروه جهادی دیگر نیز متشکل از سه پزشک و 16 دندانپزشک ماه گذشته و مردادماه امسال اقدام به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم جزیره هرمز کردند.

به گفته وی در مجموع یک هزار و 163 خدمت پزشکی و دندانپزشکی رایگان توسط این گروه جهادی به مردم جزیره هرمز ارائه شده است.

مشاور امور پزشکی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مناطقی که گروه‌های جهادی برای ارائه خدمات درمانی در آن حضور یافتند، روستای باغ بالای قشم بود که اردیبهشت ماه امسال انجام شد.

هری با اشاره به اینکه یک هزار و 170 خدمت پزشکی به مردم این روستا ارائه شده، گفت: گروه جهادی حاضر در این منطقه متشکل از شش پزشک و 14 دندانپزشک بودند که در مدت پنج روز این شمار خدمات پزشکی به مردم ارائه کردند.

مشاور امور پزشکی استان هرمزگان ابراز داشت: ارائه این خدمات توسط گروه‌های جهادی در قالب قرارگاه مردم و با مشارکت 293 پزشک و دندانپزشک با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان، استانداری، کمیته امداد امام خمینی (ره) و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بهمن ماه سال گذشته آغاز شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها