رئیس کل دادگستری هرمزگان:

دستگاه قضایی به دنبال صیانت از منابع انسانی است/ در برخورد با فساد با احدی تعارف نداریم



رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با حضور در جمع مسئولان و کارکنان حفاظت و اطلاعات دستگاه قضایی استان از تلاش های آنها تقدیر و تشکر کرد.
 
به گزارش صبح ساحل، به مناسبت روز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با حضور در جمع مسئولان و کارکنان حفاظت و اطلاعات دستگاه قضایی استان از تلاش های آنها تقدیر و تشکر کرد.
مجتبی قهرمانی در جریان این دیدار به سیاست‌های راهبردی دستگاه قضایی درسال ۱۴۰۱ اشاره و بر اجرای دقیق و هوشمندانه آن تاکید کرد.
 وی با بیان اینکه دستگاه قضایی به دنبال صیانت از منابع انسانی است، افزود: صیانت و حفظ سرمایه‌های انسانی یکی از مهمترین وظایف حفاظت است و بر این اساس حفاظت و اطلاعات باید رو به تعالی و همسو با سیاست‌ها و برنامه‌های راهبردی ریاست قوه قضاییه گام بردارد و همچون همیشه رصد مستمر و نظارت کاربردی در مسیر تحول و تعالی دستگاه قضایی را سرلوحه اقدامات خود قرار دهد.
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین با اشاره به موفقیت های مجموعه حفاظت و اطلاعات دادگستری استان هرمزگان در مقابله با مظاهر فساد به ویژه شناسایی و دستگیری مدعیان دروغین نفوذ در دستگاه قضایی تأکید کرد: در برخورد با فساد با احدی تعارف نداریم و با افرادی که بخواهند به اعتماد عمومی مردم نسبت به دستگاه قضایی آسیب رسانند قاطعانه و بدون اغماض برخورد خواهد شد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها